Zo 03/07/2011 Oud-Heverlee :: 19de Meerdaal Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Fiets net in orde gezet. Nog een stevige pastamaaltijd en dan direct mijn bed in. De 100... ik kom er aan.
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

heb afgepijld van Nethen richting Pecrot en stukje terug richting St Joris Weert .. welgeteld 3 plassen gezien en 't zal tegen morgen nog meer opdrogen :drunk:
er zal hier en daar nog wel wat blubber liggen, maar om nu daar je banden voor te wisselen ..

ni te rap daar hé koppigaard :wink: , we moeten morgenvroeg alles nog's kunnen checken !
TomFeyaerts
Mountainbiker

Post by TomFeyaerts »

alles staat klaar, morge de 100 km en daarna in de leffe hangen :-D
zwolm
Mountainbiker

Post by zwolm »

De lus enkel voor de 100 km redelijk pittig maar ooooooooo zo mooi. Hier en daar stoempe tot boven maar dan mooie afdalingen. Smeer ulle beenkes maar in het zal weer knallen worden zoals sommige beweren.
tot morgen :-D 8) :bounce:
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

TomFeyaerts wrote:alles staat klaar, morge de 100 km en daarna in de leffe hangen :-D
laat er nog een paar over voor de afpijlers hé :lol:
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

feestjes van vrijdag en vandaag overleefd en we staan nog recht :drunk: :wink: ; laat die 100 km maar komen!
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

koppigaard wrote:Fiets net in orde gezet. Nog een stevige pastamaaltijd en dan direct mijn bed in. De 100... ik kom er aan.
Toch met een glas deftige wijn neem ik aan? Dan hebt ge een goei reden om die kramp een oorzaak te geven ;-)
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Ik kruip ook in mijne beddenbak om morgen de 75km te komen PROBEREN.

Tot morgen mannen en ik zal proberen zo snel mogelijk uit de weg te gaan voor de snelle jongens. Als ge ne dikke ziet met een truitje van Leopard-Trek op ne witte Felt; awel, that's me. :oops:
Astamoës
Mountainbiker

Post by Astamoës »

OMG, Koppigaard gaat vroeger slapen dan mijn dochter van 3,5 jaar. Dat gaat morgen voenken geven!
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Nu nog een slachtoffer vinne die mijnen bike wilt bewaken dak me rustig kan inschrijven enzo :roll:
Post Reply