Ik ga proberen om daar ergens langs het parcours te komen. Moet dan wel ergens het routeplan kunnen vinden.flaming_jakke wrote:Dat zal niet lukken vrees ik ... dan wordt het rap laat héTimDC wrote:Als jullie zondag zin hebben om daarna nog eens af te zakken naar Membre kom gerust af hé.
Laat wel eens iets weten dan.
Je zou ons beter komen aanmoedigen
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- TimDC
- Mountainbiker
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Op de site vind je de gps gegevens terug van de bevoorradingenTimDC wrote:Ik ga proberen om daar ergens langs het parcours te komen. Moet dan wel ergens het routeplan kunnen vinden.flaming_jakke wrote:Dat zal niet lukken vrees ik ... dan wordt het rap laat héTimDC wrote:Als jullie zondag zin hebben om daarna nog eens af te zakken naar Membre kom gerust af hé.
Laat wel eens iets weten dan.
Je zou ons beter komen aanmoedigen
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
'k Zou zaterdag willen gaan rijden, maar voor dit weekend is het niet veel soeps qua toertochten blijkbaar
Dus ga 'k waarschijnlijk een TT parcours opnieuw rijden (Ternat mss) ofwel ne bloso (Asse-Dilbeek of Kluisbergen)? Als er nog kandidaten zijn voor zaterdag te gaan biken...
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
ik zou zaterdag ook willen gaan rijden en had Ingelmunster in gedachten ... vorig jaar viel dat zeer goed meeKristof Huyck wrote:'k Zou zaterdag willen gaan rijden, maar voor dit weekend is het niet veel soeps qua toertochten blijkbaarDus ga 'k waarschijnlijk een TT parcours opnieuw rijden (Ternat mss) ofwel ne bloso (Asse-Dilbeek of Kluisbergen)? Als er nog kandidaten zijn voor zaterdag te gaan biken...
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
OK ja, voor mij is dat goed dan. Ik dacht ivm Ingelmunster: niet bij de deur en waarschijnlijk toch geen interessant parcours. Maar feitelijk heb ik behalve Koksijde nog niet in West-Vlaanderen gereden, dus dat zijn misschien gewoon vooroordelenflaming_jakke wrote:ik zou zaterdag ook willen gaan rijden en had Ingelmunster in gedachten ... vorig jaar viel dat zeer goed meeZin om mee te gaan ?