Zo 3 juli 2011: VIERDE BRUGBERGRACE HUMBEEK
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
'k Neem voor alle veiligheid een pak inbussen mee.
Ijzergehalte in't bloed is ok terug, klierkoorts is over, weerstand is nog wa laag mor den doc heeft gezegd da'k vollen bak mag koersen.....dus.....'k ga gaan me mijn groen banaan!!!
Ijzergehalte in't bloed is ok terug, klierkoorts is over, weerstand is nog wa laag mor den doc heeft gezegd da'k vollen bak mag koersen.....dus.....'k ga gaan me mijn groen banaan!!!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Ik kom me nen ijzeren kader.Dr.Gonzo wrote:hebben die inbussen en dat ijzer in 't bloed misschien iets met mekaar te maken?El Perro Diablo wrote:'k Neem voor alle veiligheid een pak inbussen mee.
Ijzergehalte in't bloed is ok terug![]()
reserve inbussen als 't ijzer wa moest zakken terug?
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Goed georganiseerd SASbikers, 't was weer dik in orde, ook bedankt voor mij een soigneuse te schenken!!!
Den 1ste solo was een maatje te sterk, den 2de ....'t ja, 3.45h wieltjezuigen waarvan 700 meter kopwerk en dan rap wegschieten...ook proficiat.
Geen gebruik gemaakt van den Dixie, al goed want mij gat ligt open van die brakke bosweggetjes.....of is da oek teveul info???
Tot volgend jaar!
Den 1ste solo was een maatje te sterk, den 2de ....'t ja, 3.45h wieltjezuigen waarvan 700 meter kopwerk en dan rap wegschieten...ook proficiat.
Geen gebruik gemaakt van den Dixie, al goed want mij gat ligt open van die brakke bosweggetjes.....of is da oek teveul info???
Tot volgend jaar!