Za 02/07/2011 Kluisbergen :: Oude Kwaremont Trofee 2011

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
B U C K Y
Mountainbiker

Post by B U C K Y »

blubberduck mutten !!!!!!! en de rest ook allemaal zo op under geld zitten wat is dat toch ?
maak gewoon plezier ip ne VELO #-o
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Daele wrote:Zal deze tocht niet in dezelfde lijn liggen als on2wheelszomertoertocht in kluisbergen, die gereden is op 19-06
Dat denk ik niet ...
Zag vorige week pijltjes hangen (geel met zwart, denk wel dat dit de pijltjes van deze tocht zijn) en wel héél veel road (stuk jaagpad langs de Schelde van enkele km ...)
Daele
Mountainbiker

Post by Daele »

Ah ok, de vorige in kluisbergen was pure offroad..
black levi
Mountainbiker

Post by black levi »

B U C K Y wrote:blubberduck mutten !!!!!!! en de rest ook allemaal zo op under geld zitten wat is dat toch ?
maak gewoon plezier ip ne VELO #-o
Er bestaat zoiets als een "gangbare prijs".
10€ is gewoon schandalig veel gevraagd voor een tochtje van 50 km met één bevoorrading PUNT... tenzij er een deel daarvan naar een goed doel gaat en ik vermoed dat die medaille ook geen gouden zal zijn? :wink:
...en zoals ze bij de ollanders zeggen : Tsja. Het is wat de gek ervoor vraagt en de andere gek ervoor geeft.
Op under geld zitten we sowieso als je daarmee onzen bike bedoeld :wink:
TBD
Mountainbiker

Post by TBD »

ondanks de vele negatieve reacties hierboven toch gestart deze morgen op den kwaremont

*bepijling was redelijk maar ni super, een paar keer niks gevonden en op goed geluk gereden.. 1 keer volledig verkeerd maar dan toch terug de baan gevonden (al dan niet groot stuk afgesneden)
*bevoorrading: trok op geen zak: een tafeltje van 50*50 met daarop Red-bull, één banaan, peperkoek, energyrepen en sportdrank, geen water verkrijgbaar
*bleek er volgens de enthousiaste medewerker aan de bevoorrading 18 man gepaseerd te zijn, ons incluus..
*een beetje offroad? - van de 53 km totaal toch +- de helft - zeer veel lange recht stukken (zoals hiervoor gezegd bv dit langs het water)

kortom: zijn geld TOTAAL niet waard, ware het niet van het schoon uitzicht en het goeie weer, tzou hebben tegengestoken..

aan de organisatie: ofwel geef je champagne bij start en aankomst van de VTT en hou je de prijs zo (belachelijk) hoog, ofwel laat je de prijs zakken naar €2 voor wat we vandaag "gekregen" hebben (groot stuk bloso-route kluisbergen, asfalt, asfalt, asfalt, en een paar extra'tjes)

SCHANDE!

(al goed da we dit doorhadden en er slechts 1 v/d 3 betaald heeft 8/3= 2.66€/man)
vermeulen
Mountainbiker

Post by vermeulen »

Weinig woorden aan vuil maken.
:oops: :evil: :oops: :evil:
black levi
Mountainbiker

Post by black levi »

Waar ik een beetje voor vreesde, blijkt dan uiteindelijk uit te komen. #-o
Als je voor de eerste keer iets organiseert en meteen zo een hoge inschrijvingsprijs vraagt, dan is het oftewel bOENK d'erop met een schitterend uitgetekend parcours met vele privéstukken, knappe off-roadpassages en de nodige hms die deze streek telt, voor de wielen te schuiven en dan nog is 10€ toch ietske teveel.
Het is dus blijkbaar anders uitgedraaid weliswaar met een voorspelbaarheid waar geen glazen bol voor nodig was.
Langs de ene kant jammer voor de organisatie want ik blijf wel respect hebben voor mensen die er een deel van hun vrije tijd insteken,alleen moet het daarbij wel de voornaamste doelstelling zijn om de deelnemers tevreden te stellen.
Misschien naar een volgende editie toe, wat rekening houden met wat mountainbikers willen : eerst en vooral een mountainbikewaardig traject, zeker als die mogelijkheden in de streek aanwezig zijn, prijs "ietske" aanpassen en een bevoorradingske meer zou mogen.Dan geef ik jullie nog een kans op een vervolg anders vrees ik ervoor dat de medailles gaan roesten. :wink:
jacques
Mountainbiker

Post by jacques »

Als organisator van TT onwheels van weken geleden was ik zeeeer curieus wat ze mij zouden voorschotelen
Slecht parcours, absolut niet mtb waardig, slechte bepijling, niemand van de organisatie heeft dit parcours met de mountainbike gereden en belachelijk duur
Dus heb ik hen de raad gegeven verder te doen met een wielertoeristen tocht in te richten en af te zien van een mtb toertocht
Na enige enames en een hartelijk gesprek met de inrichters moesten deze mij gelijk geven en dus volgend jaar enkel een wielertoeristen rit , die trouwens schitterend was,inrichten
Dit moest toch eens gezegd worden !
Post Reply