bij ons was de ravito al opgebroken om 12u20. Bekke raar als je laat mag starten.
vrij inspiratieloos qua parcours ook, blauwdruk vorig jaar.
deze laat ik in t vervolg voorbijgaan. Genoeg andere opties.
Zo 26/06/2011 Asse :: Walferrit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik heb hier ook gereden en ik moet zeggen proficiat aan de jongens van de KSA. Perfect uitgepijld, zelfs niet een keer getwijfeld, veel onverhard, de bevoorrading was inderdaad wat mager, maar we komen dan ook niet om te lunchen. Heel wat organisaties van wielerclubs kunnen hier een voorbeeld aan nemen.
Zeer mooie lus rondom Walfergem,met misschien niet de meest technische stroken,maar zeker met een originele parcour.
Eens iets anders dan de traditionele 'Asse tochten' met telkens borrébosje,klim aan bankje en asbeek ronde.
Wat betreft de bevoorrading,het was niet uitgebreid ok,maar voldoende.
Een dikke 9 voor het parcour.
Een dikke 8 voor de gezeligheid.
En een 7 voor de cuisson
Tot volgend jaar.
Eens iets anders dan de traditionele 'Asse tochten' met telkens borrébosje,klim aan bankje en asbeek ronde.
Wat betreft de bevoorrading,het was niet uitgebreid ok,maar voldoende.
Een dikke 9 voor het parcour.
Een dikke 8 voor de gezeligheid.
En een 7 voor de cuisson
Tot volgend jaar.
-
Rafken
- Mountainbiker
Na lange tijd nog eens een tocht meegereden, was van september geleden, en ingeschreven voor de +/-50km.
goed vertrokken, vond het heel leuk met menne maat en ons eigen tempo gereden met gemiddeld van 23km/h ofzo.
( begin sneller dan op einde
)
dus positief voor mij
mss enkel wat weinig qua bevoorrading.
goed vertrokken, vond het heel leuk met menne maat en ons eigen tempo gereden met gemiddeld van 23km/h ofzo.
( begin sneller dan op einde
dus positief voor mij
mss enkel wat weinig qua bevoorrading.