Zo 03/07/2011 Oud-Heverlee :: 19de Meerdaal Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Intellect en zwaar fietslabeur, decenia lang twee onverzoenbare begrippen. En ik die dacht dat sinds Freddy Maertens hierin toch enige toenadering was tot stand gekomen...Astamoës wrote:In vino veritas, Koppigaard. Nu snap ik hem. Het was hem de zinsbouw die me in de war bracht. Een glas wijn bracht raad.
Ik heb intussen een vriendelijk mailtje ontvangen om mij er aan te herinneren dat ik mijn inschrijving nog ten gelde moet maken, zoniet kan ik naar mijn XL-T-shirt fluiten. Breng ik morgen zeker in orde.
Het verstand zit hem in het kiezen van een goede wijn! (een frisse Chablis als apéritif)koppigaard wrote:Intellect en zwaar fietslabeur, decenia lang twee onverzoenbare begrippen. En ik die dacht dat sinds Freddy Maertens hierin toch enige toenadering was tot stand gekomen...Astamoës wrote:In vino veritas, Koppigaard. Nu snap ik hem. Het was hem de zinsbouw die me in de war bracht. Een glas wijn bracht raad.
Ik heb intussen een vriendelijk mailtje ontvangen om mij er aan te herinneren dat ik mijn inschrijving nog ten gelde moet maken, zoniet kan ik naar mijn XL-T-shirt fluiten. Breng ik morgen zeker in orde.
-
Granville31
- Mountainbiker
Post by Granville31 »
Gaan jullie dat publiceren op jullie website? Daar staat het parcours "MC2010"? Of wordt het een surprise? Mijn excuses voor de curiositeit, maar dit staat al een jaar in mijn agenda en ik zit op hete kolen....Mich De Meyst wrote:Zoals steeds is ook dit jaar +- 20% van het parcours nieuwe passages
- DudeWithBike
- Mountainbiker
- Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur
Post by DudeWithBike »
Op de downhillbikers site staat een plan van het parcours maar de verschillende afstanden zijn daar niet zichtbaar op. Welke gebieden doet de 60 aan? (hopelijk ook Archennes
)
-
Granville31
- Mountainbiker
Post by Granville31 »
Dat is het planneke van vorig jaar. Werd gereden in wijzerzin en als ik me goed herinner ging dit tot Archennes.DudeWithBike wrote:Op de downhillbikers site staat een plan van het parcours maar de verschillende afstanden zijn daar niet zichtbaar op. Welke gebieden doet de 60 aan? (hopelijk ook Archennes)
- phille
- Mountainbiker
ZoeNK present dus
Koppige : 100km pak je als volgt aan, knallen tot aan de eerste break, probeer je constant int zuur te rijden en probeer daar ook in te blijven, aan break 1 neem je wel geteld 20seconden tijd om ... niet om te drinken maar naar de vrouwen te kijken en daarna weer zonder pinken direct een het grote mes op probeert "te patineren"
Als je deze tactiek gaat volgen laat me tijdig iets weten alvast veel succes gewent
Koppige : 100km pak je als volgt aan, knallen tot aan de eerste break, probeer je constant int zuur te rijden en probeer daar ook in te blijven, aan break 1 neem je wel geteld 20seconden tijd om ... niet om te drinken maar naar de vrouwen te kijken en daarna weer zonder pinken direct een het grote mes op probeert "te patineren"
Als je deze tactiek gaat volgen laat me tijdig iets weten alvast veel succes gewent
100 glazen rode wijn of 100 kmJokke wrote:Troost u Koppigaard. Ik heb een maand geen fiets bekeken en ik ga ook voor de 100.koppigaard wrote:Amper 5 minuten geleden heb ik gesolliciteerd voor een plaatsje op de 100. Ik waag het er op hoewel het vandaag in Rillaar voor geen meter liep. Maar mijn karaktertrek getrouw, het zal me wel lukken met om de 25 km een bevoorrading. Alleen, ik bewandel dit forum met een glas wijn in de hand en ik vraag me af of dit wel de gepaste voorbereiding is op de Meerdaal Classic.
't Zal afzien worden maar dat gaat ook![]()
-
koppigaard
- Mountainbiker