Het gaat inderdaad over plaatsen winnen, meer bepaald, uitrijden zonder kleerscheuren of op uw bakkes gaan in een afdaling omdat ge met een gelleke aan het foefelen zijt.Zotte Marre wrote:Alsof ge daarmee een paar plaatsen moet winnen,dan zijt ge redelijk zielig bezig, vind ik. Ga dan cyclocrossen, hé, daar moogt ge niet eten of drinkenWIP wrote:Met schroefdop?
Heb da enkele malen geprobeerd, mijn bevindingen:
- gellekes zijn te groot
- tijdens vlakke wegstukken nie veel tijd om de schroefke los te doen, resultaat met tanden en dan,..... wegspuwen? om da gellekes in mijn bakkes te duwen en terug het stuur vast te pakken om de afdaling of andere technische strook aan te vallen.
- verpakking in zakje van shirt weg moffelen (links lege, rechts volle)
conclusie, scheurteutjes sneller praktischer en gellekes zijn kleiner.
Die blijven er aanhangen of kan ik (meestal) in mijn hand nemen als ik een gelleke in mijn bakkes foefelBikingBrecht wrote:Tja, en waar belanden die scheurteutjes dan??WIP wrote:Met schroefdop?
Heb da enkele malen geprobeerd, mijn bevindingen:
- gellekes zijn te groot
- tijdens vlakke wegstukken nie veel tijd om de schroefke los te doen, resultaat met tanden en dan,..... wegspuwen? om da gellekes in mijn bakkes te duwen en terug het stuur vast te pakken om de afdaling of andere technische strook aan te vallen.
- verpakking in zakje van shirt weg moffelen (links lege, rechts volle)
conclusie, scheurteutjes sneller praktischer en gellekes zijn kleiner.
Post by Zotte Marre »
Ik bedoel hier gewoon mee, dat je op een marathon van 6u? (ik weet niet hoe snel gij rijdt) het verschil niet zal gemaakt worden in dat gemakkelijker stukje waar je uw leeg gelleke weer deftig wegsteekt en ervoor zorgt dat het niet achterblijft, maar ge daardoor misschien niet kunt blijven doorvlammen?WIP wrote: Da van die cyclocross (1uurke op een gesloten omloop) snap ik heel niet, wat heeft dat hier mee te maken.