Op zondag 3 juli is er de 10de editie van de Breedhoutse mountainbiketocht. Je kan kiezen uit 3 afstanden : 35 55 of 80 km.
Deelnameprijs 4 en 5 euro.
Ook dit jaar trekken we richting Waals-Brabant voor een pittig ritje met heel wat hoogtemeters. Verder is er zoals steeds ons ruime bevoorrading.
Meer info via www.mtbbreedhout.be
Zo 03/07/2011 Breedhout / Halle :: 10de Breedhoutse MTB Toch
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
mtbbreedhout
- Mountainbiker
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Iemand een idee wat er daar dinsdag uit de lucht gevallen is(hemelwater in liters)?
Waarschijnlijk zal een halve modderband hier het aan te bevelen schoeisel zijn,denk ik?
Waarschijnlijk zal een halve modderband hier het aan te bevelen schoeisel zijn,denk ik?
Een vraagje, ik heb het kaartje van het parcours gezien. Ik heb gezien dat een groot deel van de 80km hetzelfde is als de 50km. Maar in welke richting gaat het parcours dan, is het geamelijke deel eerst en dan pas de splitsing? Is het dus mogelijk de 80 km te starten, maar dan aan de splitsing toch voor de 50km te kiezen? Want het zou kunnen dat na de examens mijn conditie niet meer is wat ze is geweest.
Nog een vraagje: wat houdt "een rijk gevulde tafel tijdens de bevoorradingen" precies in?
Nog een vraagje: wat houdt "een rijk gevulde tafel tijdens de bevoorradingen" precies in?
10lt, da's niksmartin b. wrote:Heyzwiebertje wrote:Iemand een idee wat er daar dinsdag uit de lucht gevallen is(hemelwater in liters)?
Ik woon op 10 km van breedthout bij ons is er van gisterenavond tot deze morgen 10 lt gevallen
De modder zal wel meevallen, ze voorspellen nog wat plaatselijke buitjes, en zaterdag en zondag droog.