Raid des Hautes Fagnes 26/06/2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Binnenkort komt er op de RDHF-site een fotoreeks van onze huis- en topfotograaf Arnaud Siquet. Ik houd jullie op de hoogte. Al een voorsmaakje :

Image

Image

Image

Image
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

ben benieuwd, seg Lowie heb jij mijn PB al gezien ?
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Weet er iemand waarom Christo in de hoge venen was?
Wat zou het nut zijn van al die ingepakte elektriciteismasten?
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

BoXeR wrote:ben benieuwd, seg Lowie heb jij mijn PB al gezien ?
ja, maar ik wacht nog op een antwoord.
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

pearl jam wrote:Weet er iemand waarom Christo in de hoge venen was?
Wat zou het nut zijn van al die ingepakte elektriciteismasten?
Onderhouds- en verfbeurt.
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

ff tussen door, hed er iemand al respons gekregen op mails naar chronorace ivm DSQ??
Bij mij zijn ze precies te tam om te antwoorden op een vriendelijk mailke...
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

Zotte Marre wrote:
WIP wrote:Met schroefdop?
Heb da enkele malen geprobeerd, mijn bevindingen:
- gellekes zijn te groot
- tijdens vlakke wegstukken nie veel tijd om de schroefke los te doen, resultaat met tanden en dan,..... wegspuwen? om da gellekes in mijn bakkes te duwen en terug het stuur vast te pakken om de afdaling of andere technische strook aan te vallen.
- verpakking in zakje van shirt weg moffelen (links lege, rechts volle)

conclusie, scheurteutjes sneller praktischer en gellekes zijn kleiner.
Alsof ge daarmee een paar plaatsen moet winnen,dan zijt ge redelijk zielig bezig, vind ik. Ga dan cyclocrossen, hé, daar moogt ge niet eten of drinken :roll:
Het gaat inderdaad over plaatsen winnen, meer bepaald, uitrijden zonder kleerscheuren of op uw bakkes gaan in een afdaling omdat ge met een gelleke aan het foefelen zijt.

Versta mij niet verkeerd, ik ben ook TEGEN BEWUST wegsmijten van verpakkingen, BINNENBANDEN edm!!!!!
Als ik ga douchen haal ik ook heel mijn zakken leeg met verpakkingen.

Ik wil gewoon aantonen dat als ge een stukje recuperatie hebt (met in het achterhoofd elke 45min eten) nie te kiezen hebt om op uw gemakske uw boterhammen uit uw boterhammendoos te halen.

Waarom beginnen we niet te kankeren over de vele drinkbussen die aan elke afdaling liggen !!!!!!!

Da van die cyclocross (1uurke op een gesloten omloop) snap ik heel niet, wat heeft dat hier mee te maken.

Wat Lowie hier al gezegd heeft vind ik ook terecht, dat na afloop het parkoer wordt opgeruimd door de organisatie, ze moeten ook de pijlen weghalen, WAT NIE WIL ZEGGEN KIEPER UW AFVAL ZOMAAR ROND, ONBEWUST OK.

Tot zover mijn bijdrage tot deze EINDELOZE discussie.

Mercie aan Lowie en alle medewerkers van de RDHF om ons weer te doen afzien in een feilloze organisatie =D> =D> =D> =D>
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

BikingBrecht wrote:
WIP wrote:Met schroefdop?
Heb da enkele malen geprobeerd, mijn bevindingen:
- gellekes zijn te groot
- tijdens vlakke wegstukken nie veel tijd om de schroefke los te doen, resultaat met tanden en dan,..... wegspuwen? om da gellekes in mijn bakkes te duwen en terug het stuur vast te pakken om de afdaling of andere technische strook aan te vallen.
- verpakking in zakje van shirt weg moffelen (links lege, rechts volle)

conclusie, scheurteutjes sneller praktischer en gellekes zijn kleiner.
Tja, en waar belanden die scheurteutjes dan??
Die blijven er aanhangen of kan ik (meestal) in mijn hand nemen als ik een gelleke in mijn bakkes foefel

Die schroefdop gellekes zijn te groot en onhandig om dit te doen.
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

WIP wrote: Da van die cyclocross (1uurke op een gesloten omloop) snap ik heel niet, wat heeft dat hier mee te maken.
Ik bedoel hier gewoon mee, dat je op een marathon van 6u? (ik weet niet hoe snel gij rijdt) het verschil niet zal gemaakt worden in dat gemakkelijker stukje waar je uw leeg gelleke weer deftig wegsteekt en ervoor zorgt dat het niet achterblijft, maar ge daardoor misschien niet kunt blijven doorvlammen?

Soit, elk zijn manier, maar zowel de rode lantaarn als de winnaar heeft de plicht zijn best te doen om niets achter te laten.
Dit is een organisatie, een parcours en een streek om te koesteren. Willen we daar nog lang van genieten, helpen we best ALLEMAAL mee.
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

Ik heb al meermaals gelezen over de beklimming naar het Kasteel zo geweldig was.
Sorry ik heb de 115km gereden en kan mij deze niet herinneren. Zal er serieus door gezeten hebben of last hebben van kort termijn geheugen.

ik herinner wel mijn zwartschaap, die beklimming uit het dal van de Warche richting Xhoffraix.
En die vanuit de steengroeve en de steenklim na de groeve (de voorlaatste genummerde lange klim) zijn ook blijven onthouders.
Post Reply