En waarom rechts de voorrem?steven31 wrote:zo da die voor rem kabel bij de voor vork een betje weg valt en is ook makelijker als iemand anders eens op de bike rijd da hij kan onthouden da rechts voor rem isBramDR wrote:Waarom 2 verschillende kleure van remkabels?
scott genius 10 hij is klaar
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- steven31
- Mountainbiker
- Location: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium
om da ik da gewoon ben van de motoSusXT wrote:En waarom rechts de voorrem?steven31 wrote:zo da die voor rem kabel bij de voor vork een betje weg valt en is ook makelijker als iemand anders eens op de bike rijd da hij kan onthouden da rechts voor rem isBramDR wrote:Waarom 2 verschillende kleure van remkabels?
Ik rij ook meer km's met de moto, maar heb niet de behoefte om m'n fiets z'n remmen aan te passen...steven31 wrote:om da ik da gewoon ben van de motoSusXT wrote:En waarom rechts de voorrem?steven31 wrote: zo da die voor rem kabel bij de voor vork een betje weg valt en is ook makelijker als iemand anders eens op de bike rijd da hij kan onthouden da rechts voor rem is
-
aaron19121986
- Mountainbiker