25/6/2011 - Koeje Trophy Zarren
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Zondag op de koers voor nieuwelingen te Egem met een persoon een klapke gedaan over jullie trophy en die schoot in een lach , tot hij m'n verhaal hoorde over de aanpak van de organisatie en alles dat erbij kwam !
Die stond perplex en had meteen zin om ook eens te proberen volgend jaar .
En van die miekes , ja t'is jammer da ze den fast2 nie en meugn leern ken !
Die stond perplex en had meteen zin om ook eens te proberen volgend jaar .
En van die miekes , ja t'is jammer da ze den fast2 nie en meugn leern ken !
-
Bianchi--Driver
- Mountainbiker
Post by Bianchi--Driver »
Idd O Touro, een technische passage kan het er alleen maar leuker op maken. Misschien een mooi hindernis bouwen of dergelijke.
Yo Geert,
van mij ook nog een keer een dikke proficiat met deze organisatie en tof initiatief! Ik heb alvast wat reclame gemaakt, check deze link maar eens http://www.bloggen.be/mtblily/
greetz
Kurt V.
van mij ook nog een keer een dikke proficiat met deze organisatie en tof initiatief! Ik heb alvast wat reclame gemaakt, check deze link maar eens http://www.bloggen.be/mtblily/
greetz
Kurt V.
Super kurtKurry wrote:Yo Geert,
greetz
Kurt V.
Wat ik gedacht had is waarheid gebleken nml dat West-Vlaanderen nood had aan een mtb wedstrijd.
Het was wel een super korte chrono, maar ideaal als instap voor veel recreatieve bikers.
Zelf zijn wij een wielertoeristen club, of baanjanetten zoals we hier op het forum soms worden genoemd
Tijdens de winter nemen we bij gelegenheid wel eens een toertocht mee, maar van chrono's hadden wij tot voor zaterdag geen ervaring mee.
We hebben gewoon op het gevoel voort gegaan en gedacht dat wat we op stapel wilden zetten, meteen in orde moest zijn om naar de toekomst toe de vruchten te kunnen plukken.
Ik ben dan ook trots op ons team die het beste van zichtzelf heeft gegeven.
We nemen de opmerkingen mee en zien dan wel of hindernissen maken een nieuwe uitdaging word.
Dank aan al de deelnemers die geloofd hebben in ons avontuur en bij leven en welzijn tot een volgende editie
PS: Al de foto's zijn nu te bezichtigen op de site http://www.wtczarrenhof.be/koeje_trophy.html
-
StalinLegend
- Mountainbiker
Post by StalinLegend »
Redelijk laat ingeschreven maar heb nooit spijt gehad van mijn beslissing om af te zakken naar het landelijke en winderige West-Vlaanderen :) :)
uiteindelijk de reserve-wielen met zwaar profiel rustig in den auto laten zitten en aan de Black Panthers de voorkeur gegeven
carbon voorvork was niet zo ideaal maar ja, gierigheid heeft zo zijn nadelen :p :p
op organisatie niks aan te merken, enkel een dikke
afwezigheid van redbullmiekes en douches zijn overmacht dus komt dik in orde voor volgend jaar
qua parcours is de Koeje-berg goed gebruikt, geen lang recht stuk naar boven maar in 'trapjes', verrassend privé-stukje :D , opdeling in 2 rondjes was goed gevonden, zeker voor de moraal (damn, nog een keer da lastig stuk tegenwind en naar boven.....)
op naar volgend jaar, in de hoop mijn titel te kunnen verlengen
uiteindelijk de reserve-wielen met zwaar profiel rustig in den auto laten zitten en aan de Black Panthers de voorkeur gegeven
carbon voorvork was niet zo ideaal maar ja, gierigheid heeft zo zijn nadelen :p :p
op organisatie niks aan te merken, enkel een dikke
afwezigheid van redbullmiekes en douches zijn overmacht dus komt dik in orde voor volgend jaar
qua parcours is de Koeje-berg goed gebruikt, geen lang recht stuk naar boven maar in 'trapjes', verrassend privé-stukje :D , opdeling in 2 rondjes was goed gevonden, zeker voor de moraal (damn, nog een keer da lastig stuk tegenwind en naar boven.....)
alles voor de sponsor hé GJStalinLegend wrote:Redelijk laat ingeschreven maar heb nooit spijt gehad van mijn beslissing om af te zakken naar het landelijke en winderige West-Vlaanderen :) :)
op organisatie niks aan te merken, enkel een dikke![]()