Raid des Hautes Fagnes 26/06/2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

'T groot mes wrote:
Kristof Huyck wrote:De eerste keer RDHF en meteen de 115km in functie van de EBMC :lol:
=D>
Is hier al een ranking van?
De ranking van dit jaar staat nog niet op Chronorace, hopelijk binnenkort zeker?
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

Toch wel
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

flupke73 wrote:Toch wel
en waar kunnen we deze vinden?
Liwoen
Mountainbiker

Post by Liwoen »

'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

thanks voor de moeite Liwoen maar het ging over de ranking (tussenstand) van het EBMC 2011.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Mooi mooi, eerste keer RDHF, 90km op een gezapig tempo, lekker genieten en na 50km lekker afzien, wat een opvolging van stevig klimmen en afdalen. Knappe organisatie, tip top... =D> =D> =D>

Enige opmerking: voor den aprés beetje meer tentjes en stoelen zetten.

Mojo
marbbram
Mountainbiker

Post by marbbram »

M@rleen wrote:
marbbram wrote:
Moet behalve voor goede benen vooral 'ns uitkijken voor de juiste banden en druk. In de eerste 30 km zonder veel erg twee keer over de kop, in de laatste 30 drie (!) keer plat. Bij het derde lek bandje cadeau gekregen van onbekende collega-bikester, waarvoor nogmaals dikke merci. Hét bewijs van de joviale en gezond sportieve sfeer.

Tot volgend jaar, mét een betere voorbereiding.
Was dat bijna op het einde na een rivieroversteek, waarvan ik dacht dat het nog maar zo'n 10 km was?? Dan was ik die bikester :wink: . In ieder geval goed dat je hem uitgereden hebt ondanks die dikke pech (ook al was het een andere dame die je een bandje leende).
Thx! Ik was alvast blij dat ik hem kon uitrijden en niet hoefde uit te wandelen door die laatste platte band :-D

Next year: tubeless for sure!
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

SPORTOGRAF heeft deze keer slecht werk geleverd vind ik :(

geen mooie foto's, weinig foto's en de meeste fotos in mijn foto-flat zijn niet van mij pffff

en heb geen goesting om de 300paginas door te lopen op zoek naar mijn fotos
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

BelAir_500 wrote:SPORTOGRAF heeft deze keer slecht werk geleverd vind ik :(

geen mooie foto's, weinig foto's en de meeste fotos in mijn foto-flat zijn niet van mij pffff

en heb geen goesting om de 300paginas door te lopen op zoek naar mijn fotos
Ik had liever een paar foto's meer van die 2 die foto's trokken op het einde :drunk: Ipv elke keer waar je te voet staat een kodak te zetten (volgens mij waren het beginners, die krijgen meer tijd per biker om een foto te trekken :roll: :lol:
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

Ligt misschien aan het manneke op de fiets.
Vindt het top foto's, nergens een foto met het voetje aan de grond.
Zijn er wel niet zo veel maar is waarschijnlijk aan het moeilijk leesbaar zijn van de nr.

Check nr. 62
Post Reply