De ranking van dit jaar staat nog niet op Chronorace, hopelijk binnenkort zeker?'T groot mes wrote:Is hier al een ranking van?Kristof Huyck wrote:De eerste keer RDHF en meteen de 115km in functie van de EBMC![]()
Raid des Hautes Fagnes 26/06/2011
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Post by 'T groot mes »
thanks voor de moeite Liwoen maar het ging over de ranking (tussenstand) van het EBMC 2011.
Thx! Ik was alvast blij dat ik hem kon uitrijden en niet hoefde uit te wandelen door die laatste platte bandM@rleen wrote:Was dat bijna op het einde na een rivieroversteek, waarvan ik dacht dat het nog maar zo'n 10 km was?? Dan was ik die bikestermarbbram wrote:
Moet behalve voor goede benen vooral 'ns uitkijken voor de juiste banden en druk. In de eerste 30 km zonder veel erg twee keer over de kop, in de laatste 30 drie (!) keer plat. Bij het derde lek bandje cadeau gekregen van onbekende collega-bikester, waarvoor nogmaals dikke merci. Hét bewijs van de joviale en gezond sportieve sfeer.
Tot volgend jaar, mét een betere voorbereiding.. In ieder geval goed dat je hem uitgereden hebt ondanks die dikke pech (ook al was het een andere dame die je een bandje leende).
Next year: tubeless for sure!
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
SPORTOGRAF heeft deze keer slecht werk geleverd vind ik 
geen mooie foto's, weinig foto's en de meeste fotos in mijn foto-flat zijn niet van mij pffff
en heb geen goesting om de 300paginas door te lopen op zoek naar mijn fotos
geen mooie foto's, weinig foto's en de meeste fotos in mijn foto-flat zijn niet van mij pffff
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Ik had liever een paar foto's meer van die 2 die foto's trokken op het eindeBelAir_500 wrote:SPORTOGRAF heeft deze keer slecht werk geleverd vind ik