We komen solo rijden!Domme wrote:Allez,allez, voor zo ne jonge gast! En ... niet te bescheiden zijn hé, ik heb u al bezig gezien! En ... de start is voorzien om 14u. Ge kunt dus uitslapen als ge wilttafelpoot wrote:Als we niemand vinden zal het solo worden, maar dat zien we maar half zitten ;-)Tafelpoot
Zo 3 juli 2011: VIERDE BRUGBERGRACE HUMBEEK
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- tafelpoot
- Mountainbiker
TOF!tafelpoot wrote:We komen solo rijden!Domme wrote:Allez,allez, voor zo ne jonge gast! En ... niet te bescheiden zijn hé, ik heb u al bezig gezien! En ... de start is voorzien om 14u. Ge kunt dus uitslapen als ge wilttafelpoot wrote:Als we niemand vinden zal het solo worden, maar dat zien we maar half zitten ;-)Tafelpoot
Teams die nog willen meedoen zullen zich echt moeten haasten om in te schrijven!!!!
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Vickster wrote:Heb juist ne mail gestuurd om ons (de slijkfretters) in te schrijven met een gemengde ploeg ! Zijn we nog op tijd ?Domme wrote:TOF!![]()
![]()
Solo's kunnen nog ter plaatse inschrijven. Geen probleem dus!
Teams die nog willen meedoen zullen zich echt moeten haasten om in te schrijven!!!!
De Jakke (sasbiker)heeft mij daar gisteren over geinformeerd als alles vandaag geregistreerd wordt zal dat geen probleem zijn
toch al uitgeslapen ???
na de 24 u van westerlo bedoelde ?? heb 11,5 u geslapen dus denk wel da'k uitgeslapen ben jaGé claxon wrote:Vickster wrote:Heb juist ne mail gestuurd om ons (de slijkfretters) in te schrijven met een gemengde ploeg ! Zijn we nog op tijd ?Domme wrote:TOF!![]()
![]()
Solo's kunnen nog ter plaatse inschrijven. Geen probleem dus!
De Jakke (sasbiker)heeft mij daar gisteren over geinformeerd als alles vandaag geregistreerd wordt zal dat geen probleem zijn![]()
toch al uitgeslapen ???
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Oe ligt het "parcour"????
Enne nog veu de ZHR EPD kan antwoorden....daarmee bedoel ik qwa(ak) ondergrond?
(momenteel he...kwestie van al een beetje beginnen na te denken over banden keuze) 
Enne nog veu de ZHR EPD kan antwoorden....daarmee bedoel ik qwa(ak) ondergrond?