Zo 26/06/2011 Wallers / Arenberg (Fr) :: Roc des Terrils

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
nandino
Mountainbiker

Post by nandino »

wat een toertocht =D> =D> ofwel ben ik niet veel gewoon maar voor mij één van de mooiste dat ik al gedaan heb. geen kilometer asfalt hebben we gezien op de 55 km gewoonweg prachtig
xtreem09
Mountainbiker

Post by xtreem09 »

idd,
dit was een prachtige tocht alles zat erin.
btw: Was jij 1 van de 2 dak paar keer ben tegengekomen o.a bij die steile afdaling?
Mijne copain spiermassa had ne camera op zen helm...
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

was zeer curieus of deze tocht zijn naam waardig was.Begon al goe ,op de mooi mijnsite ,organisatie was zekers in orde.Nummerbord aan de vélo en wij weg voor de 55.Voor te beginnen hadden ze daar al ne mooie singletrack aangelegd rond de site met geulen en kombochten.tbegon dus zekers goe.Dan direct kwamen we het zwarte goud tegen .Ne platte terril da voor mij onbekend was met veel technisch op en neer.Vervolgens nog ne noop steenkool verscholen in de bomen om dan uit te komen in het grote bos waar ze al het moois eruit haalden.Bijna nooit rechtuit rechtdoor.Om na 17 prachtige km de eerste bevoorraading te komen .Die was gewoon weg kompleet .Weeral het grote bos via mooie singletracks om dan bij de waaiterril(waar het windstil was) te komen.Eens boven ,dan direct weer naar beneden.Ja weeral naar boven om een stukske gekende track te doen tot het plotseling afwijkte van de gewoonte en er een formidabele prachtige technische enz afdaling volgde dak weegens voetgangers een beetje anders moest pakken ,maar de meeste waren te voet of vielen.Beneden bevoorraading en weer naar boven.Weer naar beneden en ne nander terril zeer technisch naar boven .Dan nog ne km of 10 mooie singletracks terug naar site miniers om te eindigen met weer ne mooi gemaakte singletrack.Nog ne drankske en ne pasta (tis ne keer iets anders) binnengespeeld.Hier hoorden we dat het smiddags nog ne mtb wedstrijd was rond de aangelegde tracks rond de site.
Conclusie dit was een zeer prachtige rit en zekers geen kopie van een ander.Kvond hem beter dan raismes wegens beter gebruik van het bos.Vele nieuwe stukken voor mij toch,gezien.die 8 terrils zullen er wel geweest zijn als ge de plattere erbijteld.De tocht was zekers zijn naam waard en da voor de 2de editie

filmkes volgen.
nandino
Mountainbiker

Post by nandino »

xtreem09 wrote:idd,
dit was een prachtige tocht alles zat erin.
btw: Was jij 1 van de 2 dak paar keer ben tegengekomen o.a bij die steile afdaling?
Mijne copain spiermassa had ne camera op zen helm...
ja dat ben ik. mijne copain (broer trouwens) heeft te voet naar beneden gegaan
nandino
Mountainbiker

Post by nandino »

spiermassa wrote:was zeer curieus of deze tocht zijn naam waardig was.Begon al goe ,op de mooi mijnsite ,organisatie was zekers in orde.Nummerbord aan de vélo en wij weg voor de 55.Voor te beginnen hadden ze daar al ne mooie singletrack aangelegd rond de site met geulen en kombochten.tbegon dus zekers goe.Dan direct kwamen we het zwarte goud tegen .Ne platte terril da voor mij onbekend was met veel technisch op en neer.Vervolgens nog ne noop steenkool verscholen in de bomen om dan uit te komen in het grote bos waar ze al het moois eruit haalden.Bijna nooit rechtuit rechtdoor.Om na 17 prachtige km de eerste bevoorraading te komen .Die was gewoon weg kompleet .Weeral het grote bos via mooie singletracks om dan bij de waaiterril(waar het windstil was) te komen.Eens boven ,dan direct weer naar beneden.Ja weeral naar boven om een stukske gekende track te doen tot het plotseling afwijkte van de gewoonte en er een formidabele prachtige technische enz afdaling volgde dak weegens voetgangers een beetje anders moest pakken ,maar de meeste waren te voet of vielen.Beneden bevoorraading en weer naar boven.Weer naar beneden en ne nander terril zeer technisch naar boven .Dan nog ne km of 10 mooie singletracks terug naar site miniers om te eindigen met weer ne mooi gemaakte singletrack.Nog ne drankske en ne pasta (tis ne keer iets anders) binnengespeeld.Hier hoorden we dat het smiddags nog ne mtb wedstrijd was rond de aangelegde tracks rond de site.
Conclusie dit was een zeer prachtige rit en zekers geen kopie van een ander.Kvond hem beter dan raismes wegens beter gebruik van het bos.Vele nieuwe stukken voor mij toch,gezien.die 8 terrils zullen er wel geweest zijn als ge de plattere erbijteld.De tocht was zekers zijn naam waard en da voor de 2de editie

filmkes volgen.
zeker da stukje insteken bij die steile afdaling waar mijn broer te voet naar beneden kwam hé. mijne is mislukt met de gsm
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

was een prachtige afdaling,kheb er nie veel zien afrijden in 1 stuk.Ik heb ze in 1 stuk gedaan maar moest halverwege wegens stilstanders van het pad afwijken en langs het gras naar beneden.Kzal mijn filmkes eens controleren ,kheb er nog lang staan filmen daar beneden.
xtreem09
Mountainbiker

Post by xtreem09 »

spiermassa wrote:was een prachtige afdaling,kheb er nie veel zien afrijden in 1 stuk.Ik heb ze in 1 stuk gedaan maar moest halverwege wegens stilstanders van het pad afwijken en langs het gras naar beneden.Kzal mijn filmkes eens controleren ,kheb er nog lang staan filmen daar beneden.
zeker opzetten die afdaling,
tga vaneigens weer nie zo steil tonen lijk dat echt was
spiermassa
Mountainbiker

Post by spiermassa »

voila hier de bewijzen

nandino
Mountainbiker

Post by nandino »

spiermassa wrote:voila hier de bewijzen

=D> =D> =D>
spiermassa
Mountainbiker

Post by spiermassa »

hier nog eentje met de bééére afdaling

Post Reply