25/6/2011 - Koeje Trophy Zarren
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Winnaar van onze eerste sprint chrono is Staelens GertJan uit Aalter, met een gem van 27,37 over een afstand van 10,47km
2é werd Moeyaert Jonas uit Gits met 26,8 gem.
3é plaats werd ingenomen door Labeeuw Lode uit Gits met een gem van 26,69.
Winnaar bij de dames werd Minne Bianca uit Merkem met een gem van 22,88
De volledige uitslag en foto's komen zo spoedig mogelijk op onze site.
Dank aan iedereen die heeft deelgenomen aan onze eerste uitgave.
2é werd Moeyaert Jonas uit Gits met 26,8 gem.
3é plaats werd ingenomen door Labeeuw Lode uit Gits met een gem van 26,69.
Winnaar bij de dames werd Minne Bianca uit Merkem met een gem van 22,88
De volledige uitslag en foto's komen zo spoedig mogelijk op onze site.
Dank aan iedereen die heeft deelgenomen aan onze eerste uitgave.
1 minpuntje ! waar waren de redbullmiekes ?
tis mo e graptje wi , zeer mooie en goede organisatie met een ferm pakket achteraf dat ik nog heb mogen meesleuren op m'n mtb richting Klerken .
Waren wij niet met de grootste Club vertegenwoordigd ?(buiten de club van zarren)
met 5 Erika's Baaikers aan de start en alle 5 tevreden !!!!
See ya
tis mo e graptje wi , zeer mooie en goede organisatie met een ferm pakket achteraf dat ik nog heb mogen meesleuren op m'n mtb richting Klerken .
Waren wij niet met de grootste Club vertegenwoordigd ?(buiten de club van zarren)
See ya
Tijdens de wedstrijd kreeg ik een telefoontje van één van die miekes, ze stonden blijkbaar in Roeselare aan de kant met wagenpechfast2 wrote:1 minpuntje ! waar waren de redbullmiekes ?
See ya
Eerlijk gezegd, ik denk dat ze na het zien van de profiel foto van Fast 2 de kriebels hebben gekregen
-
Bianchi--Driver
- Mountainbiker