Raid des Hautes Fagnes 26/06/2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Iegienie wrote:
jerwain wrote:
Iegienie wrote:schoon gezegd, lowie, en o zo waar.
op dit continent zijn er amper marathons van dit niveau.
Ja Pie, gij kunt het weten! Al zien wij er natuurlijk altijd uit als "groentjes"
tis nog maar mijnen dertiende keer dat ik deelneem... maar als ik uit rij zal het niet den dertiende keer zijn. vorig jaar nog aan reinhardstein moeten stoppen met een kompleet geblokkeerde knie.

tbelooft precies wel een tof uitgave te worden : de ganse week regenen, en den dag zelf te warm. baajk ze.
lap, nu zie ik het, idd. green it is and always will be !!!
Flashy
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Post by Flashy »

Merci voor alle info/update ivm deze MEGA rit. Zelden wordt er zo vlug geantwoord op forumvragen als hier . =D> =D> =D> voor Lowie.
En dit in voor hem mega drukke tijden.
Xes
Mountainbiker

Post by Xes »

En toch blijft het twijfelen over bandenkeuze vooraan.
Race King of Mountain King ? (achteraan sowieso Race)
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Xes wrote:En toch blijft het twijfelen over bandenkeuze vooraan.
Race King of Mountain King ? (achteraan sowieso Race)
bij mij altijd Nobby (of MK) vooraan op zulk parcours, droog of nat
max003
Mountainbiker

Post by max003 »

Bij mij de combinatie nn-roro. Naar alle waarschijnlijkheid doe ik toch nie mee voor de overwinning dus liever save than sorry :lol:
Sinds gisterenavond toegekomen in malmedy en nog nie veel anders gezien dan motregen en regen... :-?
Zelfs nu op dit moment nog lichte regen pffffff
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

max003 wrote:Bij mij de combinatie nn-roro. Naar alle waarschijnlijkheid doe ik toch nie mee voor de overwinning dus liever save than sorry :lol:
Sinds gisterenavond toegekomen in malmedy en nog nie veel anders gezien dan motregen en regen... :-?
Zelfs nu op dit moment nog lichte regen pffffff
Herinner me hetzelfde scenario vorig jaar :wink:
Tzal wel meevallen.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

AAN IEDEREEN :
maak er weer maar eens een onvergetelijke ervaring van ... maar doe het voorzichtig - zorg er dus voor dat je mij niet aan de telefoon krijgt :wink:
alle verdere vragen mag je mij vanaf straks ter plaatse stellen
wie nog een lijst voor volgers wil >> die kan mijn vrouw in de loop van de dag nog doorzenden via email lowiemarien@telenet.be

tot straks of morgen !
Feysie
Mountainbiker

Post by Feysie »

Over mijn klassering moet ik me ook geen zorgen maken. Daarom gekozen voor zekerheid: Noby voor en Noby achter.
Urenlang op de fiets zitten is op zich geen probleem, ik vrees vooral de warmte... :-?
964RS
Mountainbiker

Post by 964RS »

lowie wrote:AAN IEDEREEN :
maak er weer maar eens een onvergetelijke ervaring van ... maar doe het voorzichtig - zorg er dus voor dat je mij niet aan de telefoon krijgt :wink:
alle verdere vragen mag je mij vanaf straks ter plaatse stellen
wie nog een lijst voor volgers wil >> die kan mijn vrouw in de loop van de dag nog doorzenden via email lowiemarien@telenet.be

tot straks of morgen !
=D> kunnen andere organisaties nog eens een voorbeeld aan nemen !!!

thanks !!!
Misty
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012

Post by Misty »

Na een dipje daags na Ardennes Trophy met wa buikgriep enzo hoop ik morgen juist gepast klaar te zijn voor men eerste Malmedy , we gaan onmiddelijk voor de 115km ! Heb ook voor grip gekozen......met Nobby Nic 29x2.35 snakeskin voor en achter moet da wel lukken denk ik !

Misty ,
Post Reply