lap, nu zie ik het, idd. green it is and always will be !!!Iegienie wrote:tis nog maar mijnen dertiende keer dat ik deelneem... maar als ik uit rij zal het niet den dertiende keer zijn. vorig jaar nog aan reinhardstein moeten stoppen met een kompleet geblokkeerde knie.jerwain wrote:Ja Pie, gij kunt het weten! Al zien wij er natuurlijk altijd uit als "groentjes"Iegienie wrote:schoon gezegd, lowie, en o zo waar.
op dit continent zijn er amper marathons van dit niveau.
tbelooft precies wel een tof uitgave te worden : de ganse week regenen, en den dag zelf te warm. baajk ze.
Raid des Hautes Fagnes 26/06/2011
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Herinner me hetzelfde scenario vorig jaarmax003 wrote:Bij mij de combinatie nn-roro. Naar alle waarschijnlijkheid doe ik toch nie mee voor de overwinning dus liever save than sorry![]()
Sinds gisterenavond toegekomen in malmedy en nog nie veel anders gezien dan motregen en regen...![]()
Zelfs nu op dit moment nog lichte regen pffffff
Tzal wel meevallen.
AAN IEDEREEN :
maak er weer maar eens een onvergetelijke ervaring van ... maar doe het voorzichtig - zorg er dus voor dat je mij niet aan de telefoon krijgt
alle verdere vragen mag je mij vanaf straks ter plaatse stellen
wie nog een lijst voor volgers wil >> die kan mijn vrouw in de loop van de dag nog doorzenden via email lowiemarien@telenet.be
tot straks of morgen !
maak er weer maar eens een onvergetelijke ervaring van ... maar doe het voorzichtig - zorg er dus voor dat je mij niet aan de telefoon krijgt
wie nog een lijst voor volgers wil >> die kan mijn vrouw in de loop van de dag nog doorzenden via email lowiemarien@telenet.be
tot straks of morgen !
-
964RS
- Mountainbiker
lowie wrote:AAN IEDEREEN :
maak er weer maar eens een onvergetelijke ervaring van ... maar doe het voorzichtig - zorg er dus voor dat je mij niet aan de telefoon krijgt![]()
tot straks of morgen !
thanks !!!