24 uur van Westerlo MTB 2011

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
flappy
Mountainbiker

Post by flappy »

BramDR wrote:
flappy wrote:
BramDR wrote: Dan ga ik het vrijdag toch maar eens uittesten, maar me ne ff op 1.8 bar kunde toch al veel aan.
ben gaan verkennen daarstraks op ff en zat 4,5 bar en goe te doen
Ik hoop dat ge u mistypt hebt en 1.5 bedoelt?
Ik hoop dat ge u mistypt hebt en 1.5 bedoelt?[/quote]
ja is just die 4 en 1 staan kort bijeen
flappy
Mountainbiker

Post by flappy »

jakke-pompier wrote:just gaan verkennen, stuk tussen de dreven is een hobbelstukske. De dreef staan plassen op maar ondergrond is bikkel hard dus geen probleem. Singeltrack achteraan is het in een paar bochten opletten maar al bij al ligt het er super bij.

Wel waren er jonge gasten bochten makkelijker aan het maken [-X .
Als ge van de wei komt en ge gaat naar links de dijk op den eerste keer da ge der terug afmoet waren ze iets aan het doen mee de linten maar toen ik er aankwam voor den 2de ronde zijn ze weg gevlucht. Volgens mij hebben ze daar wa veranderd tegen over men eerste ronde. Toen was het iets moeilijker dacht ik.
Nog een paar plaatsen dat ze linten losgedaan hadden en pijlen omgedraaid maar dat heb ik terug in orde gebracht =D>
Da meen je niet kleine kinderen zijn dat. ale de organisatie kan zijn ronde terug opnieuw gaan doen. erg is dat
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

zaterdag zal dat wellicht nogmaals moeten gebeuren... Examen-uitblaas enzo...
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

flappy wrote:
jakke-pompier wrote:just gaan verkennen, stuk tussen de dreven is een hobbelstukske. De dreef staan plassen op maar ondergrond is bikkel hard dus geen probleem. Singeltrack achteraan is het in een paar bochten opletten maar al bij al ligt het er super bij.

Wel waren er jonge gasten bochten makkelijker aan het maken [-X .
Als ge van de wei komt en ge gaat naar links de dijk op den eerste keer da ge der terug afmoet waren ze iets aan het doen mee de linten maar toen ik er aankwam voor den 2de ronde zijn ze weg gevlucht. Volgens mij hebben ze daar wa veranderd tegen over men eerste ronde. Toen was het iets moeilijker dacht ik.
Nog een paar plaatsen dat ze linten losgedaan hadden en pijlen omgedraaid maar dat heb ik terug in orde gebracht =D>
Da meen je niet kleine kinderen zijn dat. ale de organisatie kan zijn ronde terug opnieuw gaan doen. erg is dat

Image
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Gelukkig is er voor onze VIP's plaats genoeg!
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Problemen :-?
Een van onze teamleden heeft op verlof zijn knie gekwetst en mag een aantal weken niet biken :-(
Wij zijn dus al heel de week op zoek naar een nieuwe 6e man.

Als er iemand zich hier geroepen voelt om ons team, de Tazmanian Devils, te vervoegen, stuur me zo snel mogelijk een PB of mail!
Liefst geen loze beloften of 'heb misschien interesse', enkel kandidaten die het menen en waar we op kunnen rekenen!
First come, first serve.

Wij doen vooral mee voor ons plezier en de plaats die we behalen maakt niets uit.
Vandaar dat we ook liefst met 6 man zijn.

Duizendmaal dank aan diegene die nu nog bereid is om mee te doen!

Grtz
full speed down
Mountainbiker

Post by full speed down »

daarnet enkele rondjes tempo in't slijk gedaan,richttijd 13.24min 27.7avs
op de lange dreef terug naar 't bruggeske zicht nihil door het opspuitend water,da zal tegen zaterdag wel veel beter zijn.
flappy
Mountainbiker

Post by flappy »

full speed down wrote:daarnet enkele rondjes tempo in't slijk gedaan,richttijd 13.24min 27.7avs
op de lange dreef terug naar 't bruggeske zicht nihil door het opspuitend water,da zal tegen zaterdag wel veel beter zijn.
de lange dreef is die nu op gedeeld in 2 of moet je naar bovenrijden in de kant en als je terug kom heb je dan de hele brede van de dreef
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Ik ga het parcours nu eens verkennen, nog met furious fred vanachter, maar heb het gevoel dat die er rap zal afliggen. :(
duvel tim
Mountainbiker

Post by duvel tim »

MUD, it's gonna be!
Post Reply