dommerik ! rond de demper natuurlijk !BoXeR wrote:ik snap het ook niet zenne, waarom zou der on ne fully meer modder blijven plakken_alain_ wrote:en nu in het nederlands?
want eerlijk gezegd, ik begrijp niet wat je duidelijk wil maken..
29er nieuws (bikes, onderdelen...)
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
need for speed
- Mountainbiker
hy
Post by need for speed »
mischien wel over het veersysteemEl Perro Diablo wrote:Mooi of lelijk is smaak, mor der is goed over nagedacht in alle geval....
maar zo als ik eerder als zegde
kan de foto's nie overzetten naar hier
maar rond het het bracket een op de achterdriehoek zal veel modder blijven hangen
zoals vroeger op ne gaint nrs
of nog beter voorbeeld ne trek Y33 carbon
voor bij droog weer zal het ne goeie velo zijn
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Trek Y 33 had een achterbrug gelak ne gewone velo, duss dor bleef ni meer slijk on hangen...., den demper hing hoog en pompte zo hard da alles er gelijk afviel....
Voor ge got rijden, goe wa wd40 of wax eropspuiten, dan valt het slijk eraf.(en uw schijven piepen nie)
Voor ge got rijden, goe wa wd40 of wax eropspuiten, dan valt het slijk eraf.(en uw schijven piepen nie)
Re: hy
y33 was wel tof om mee te rijden, alleen die demper wat er in zat was om de 5 goed kapot.need for speed wrote:mischien wel over het veersysteemEl Perro Diablo wrote:Mooi of lelijk is smaak, mor der is goed over nagedacht in alle geval....
maar zo als ik eerder als zegde
kan de foto's nie overzetten naar hier
maar rond het het bracket een op de achterdriehoek zal veel modder blijven hangen
zoals vroeger op ne gaint nrs
of nog beter voorbeeld ne trek Y33 carbon
voor bij droog weer zal het ne goeie velo zijn