kwam vandaag van 't ziekenhuis in Aalst (voor 't werk zenne) en zag daar zo'n mini pijl met 2 bollen boven aan het rond punt in opwijk, de volgende zag ik al niet meer. Dat was wel van in de auto al traag rijdend.
Die pijlen zijn wel mini, waarom gebruiken ze zo geen 6-kantige zoals bij andere fiets routes? geen wonder dat er veel verloren rijden.
bikepartners regio Opwijk
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Misschien omda Oppèk-kermis in aantocht is.....BoXeR wrote:
conditie staat zeer laag end eze week al elken dag met lichte koorts opgestaan
Me mijn Patella-pees (knie) gaat 't ook ni goe.....straks nog moeten geloven da een tijdje volledige rust ( =GIPS) de enige oplossing is....
- Mojobiker
- Mountainbiker
In gans Vlaanderen worden er voor Bloso toch die vierkante plakjes gebruikt? Die zijn iets makkelijker te plaatsen zonder bouwvergunningen.gvb wrote:kwam vandaag van 't ziekenhuis in Aalst (voor 't werk zenne) en zag daar zo'n mini pijl met 2 bollen boven aan het rond punt in opwijk, de volgende zag ik al niet meer. Dat was wel van in de auto al traag rijdend.
Die pijlen zijn wel mini, waarom gebruiken ze zo geen 6-kantige zoals bij andere fiets routes? geen wonder dat er veel verloren rijden.
Mojo