bikepartners regio Opwijk

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
gvb
Mountainbiker

Post by gvb »

kwam vandaag van 't ziekenhuis in Aalst (voor 't werk zenne) en zag daar zo'n mini pijl met 2 bollen boven aan het rond punt in opwijk, de volgende zag ik al niet meer. Dat was wel van in de auto al traag rijdend.

Die pijlen zijn wel mini, waarom gebruiken ze zo geen 6-kantige zoals bij andere fiets routes? geen wonder dat er veel verloren rijden.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

zot he hoe die mannen da rijde alsof het niks is, peace of bukake :lol:

http://www.pinkbike.com/v/201648
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

iets voor den TiTuS :P
gvb
Mountainbiker

Post by gvb »

ik denk als je in biggenaat bos een parkoerke uittekend en dat gedurende een maand 8 keer per dag doet dat je ook elken boom weet staan.

Wel straf dat die bijna geen snelheid verliest, 't gaat toch niet altijd bergaf.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

BoXeR wrote:iets voor den TiTuS :P
zondag RDHF?
SS ?
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

normaal wel ja, maar met de Niner denk ik, heb gisteren stuurpen van 90mm gestoken en getest, veel minder pijn in de rug. [-o<

ik heb gisteren trouwens gemerkt dak ne slag in men achterwiel heb op de Salsa #-o

conditie staat zeer laag end eze week al elken dag met lichte koorts opgestaan :evil:
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

BoXeR wrote:
conditie staat zeer laag end eze week al elken dag met lichte koorts opgestaan :evil:
Misschien omda Oppèk-kermis in aantocht is..... :-D :-D

Me mijn Patella-pees (knie) gaat 't ook ni goe.....straks nog moeten geloven da een tijdje volledige rust ( =GIPS) de enige oplossing is....
#-o
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Streets wrote:zou er een topic zijn op de site met 400 pagina's ????

Streets
Te laat, blz 400 is aangesneden.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Streets wrote:beestig heee

ik kan niet wachten tot de volgende film (alhoewel ik daar niet veel zal opstaan) :oops: :oops:

streets
Veel filmmateriaal is er dit jaar nog niet veel verzameld. Zal volgend jaar mss eens iets anders moeten verzinnen.

Mojo
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

gvb wrote:kwam vandaag van 't ziekenhuis in Aalst (voor 't werk zenne) en zag daar zo'n mini pijl met 2 bollen boven aan het rond punt in opwijk, de volgende zag ik al niet meer. Dat was wel van in de auto al traag rijdend.

Die pijlen zijn wel mini, waarom gebruiken ze zo geen 6-kantige zoals bij andere fiets routes? geen wonder dat er veel verloren rijden.
In gans Vlaanderen worden er voor Bloso toch die vierkante plakjes gebruikt? Die zijn iets makkelijker te plaatsen zonder bouwvergunningen.

Mojo
Post Reply