opitterbos trackjes
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ja juist, de hele kudde Wringers
werd enkele maanden geleden aangereden op de Europalaan te Dilsen (hebben de mannen daar veel geluk gehad)...en heel veel schade aan de fietsen. Heb nog met Rubelli zijne pa nog over gesproken.
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Die aanrijding was inderdaad zware kost. Het zet je ook meteen aan het denken. Eerst aan de slachtoffers en dan natuurlijk ga je ook over hetgeen je zelf doet nadenken. Mijn madam en ik hebben ons inmiddels ook wegfietsen gekocht ( koga sportslady en roadchamp model 2011) en fietsen hier in de regio ook over wegen zonder fietspad en wel één keer per rit zijn er zotten die echt rakelings langs ons zoeven. Daarom zoeken we nu steeds meer de fietswegen op en nemen de drukte er dan bij. MTB-en doe ik de dagen dat mijn madam in de late shift werkt.
Wat de opitterboswegskes betreft: ze zijn er nog en ze zijn allemaal goed te rijden. ik heb ze pas nog deels geharkt om de dennenappels weg te krijgen uit de geultjes. Je ziet ook dat ze frequent gereden worden. dat was uiteindelijk mijn doel hé. herstellen wat er historisch was: crosspaadjes...
Wat de opitterboswegskes betreft: ze zijn er nog en ze zijn allemaal goed te rijden. ik heb ze pas nog deels geharkt om de dennenappels weg te krijgen uit de geultjes. Je ziet ook dat ze frequent gereden worden. dat was uiteindelijk mijn doel hé. herstellen wat er historisch was: crosspaadjes...
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Volgende week, en dit na bijna 2 mnd afwezigheid, zal ik even komen kijken hoe het daar eruitziet...aan wat ik hier kan lezen is dit een MTB park in opbouw !!! Zolang dat onze vrienden na ANB en NP dit nog toelaten zullen we ervan kunnen profiteren.
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Geen probleem denk ik. Het bos is de voorbije winter leeggeroofd van alles wat geld kon opbrengen en zal dus nu hun interesse niet meer hebben. The money is collected...
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
De regenval van de laatste dagen heeft sommige stukjes lekker veranderd waardoor er terug techniek én kracht nodig zal zijn om alle track te rijden. Heerlijk !
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
...dan hoop ik dat ik dees keer de pijlen niet gaat missen en richting richel rijen...en de Opstraat op
Maor ' t was erger toen ene Leikepej "vroegtijdig" de pijlen eraf gehaald had op ' t eind van de Oetermarathon vorig jaar, mins toch, een 115 km werd omgetoverd tot een 127 km....dat ik dat overleefd heb
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Misschien op die plek toch een lint of zo spannen om de mensen zeker uit die afdaling weg te houden.
Ik ben pas nog enkele delen gaan harken en ook het achterliggende gedeelte goed gaan onderhouden.
Veel rijplezier iedereen!
Ik ben pas nog enkele delen gaan harken en ook het achterliggende gedeelte goed gaan onderhouden.
Veel rijplezier iedereen!