Gelukkige vrouw, die van mij moet het met mij stellen.
Maar als het ruig wordt presteert ze wel nog goed, ondanks de leeftijd.
manitou voorvorken
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Ik heb de Q-L versie nog gehad, is nu vervangen door een DT Swiss. Deze Manitou's zijn echte instapdempers waar je dus niet al te veel mag van verwachten. Ik vond hem soms moeilijk aanspreken, maar éénmaal hij begon te veren sloeg hij soms ook rap door. Op dat vlak is dit DT Swiss dus een stuk beter, veel soepeler ook.
De vraag is natuurlijk wel of dat de meerprijs waard is? Ik denk dat dat ook sterk van de geometrie/veersysteem van je fiets afhangt. Bij mij vind ik het verschil in de praktijk niet zo enorm.
PS: wel nog een voordeel van de DT Swiss tov Manitou, namelijk kogellagers in de bussen. De Manitou is gewoon gelagerd met busjes.
De vraag is natuurlijk wel of dat de meerprijs waard is? Ik denk dat dat ook sterk van de geometrie/veersysteem van je fiets afhangt. Bij mij vind ik het verschil in de praktijk niet zo enorm.
PS: wel nog een voordeel van de DT Swiss tov Manitou, namelijk kogellagers in de bussen. De Manitou is gewoon gelagerd met busjes.
manitou rld lockouthendel
Voor 2005 zou manitou een blokkeerhendel vanop het stuur te bedienen gemaakt, genaamd de RLD .
heeft iemand hier ervaringen mee ?
het bericht staat met foto'tje in o2 bikers.. , foto genomen op bikebeurs in Duitsland
btw; is die poploc hendel bij rockshox nu béter dan de remote control ?

heeft iemand hier ervaringen mee ?
het bericht staat met foto'tje in o2 bikers.. , foto genomen op bikebeurs in Duitsland
btw; is die poploc hendel bij rockshox nu béter dan de remote control ?