Have fun en laat weten hoe 't is geweestEagle Stijn wrote:Voor de geïnteresseerden in Kluisbergen anders afspraak om 07u30 aan de Shell in Grembergenel stevo wrote:hallokes,
morgen staat de grote afstand van kluisbergen op het programma. Ik vertrek om 7u30 thuis. Ik kan wel niemand meevoeren. Niet dat ik zo asociaal ben, maar omdat ik met een klein peugeo'ke rij![]()
Hoe laat zetten jullie aan daar in kluisbergen? Ik zal anders zien dat ik daar tijdig geraak.
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Vandaag dus naar Kluisbergen geweest met Stijn, Gunther & Steven (el stevo). Voor het vertrek nog een goodfellas tegengekomen...de Krisflaming_jakke wrote:Have fun en laat weten hoe 't is geweestEagle Stijn wrote:Voor de geïnteresseerden in Kluisbergen anders afspraak om 07u30 aan de Shell in Grembergenel stevo wrote:hallokes,
morgen staat de grote afstand van kluisbergen op het programma. Ik vertrek om 7u30 thuis. Ik kan wel niemand meevoeren. Niet dat ik zo asociaal ben, maar omdat ik met een klein peugeo'ke rij![]()
Hoe laat zetten jullie aan daar in kluisbergen? Ik zal anders zien dat ik daar tijdig geraak.
Stijn en ik gekozen voor de 65 en Gunther & Steven voor de 80. Hele mooie rit met onderweg toch wel een paar steile hellingen en "tricky" afdalingen, op sommige plaatsen een laag modder die je de indruk gaf dat je op ijs aan het rijden was...
binnengekomen met 69 km en 1300 Hm op de teller.
Op naar de volgende
- KrisW
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Scalpel 2 '11 / Cannondale Rush 3 '09 / Trek mud-bike
Helaba collega's ,
Ik ben nog maar sinds enkele weken terug goe herbegonnen en voorlopig geen last meer van de rug.
Ik heb vandaag in Kluisbergen de 52km en 1032 hm gedaan. Ik heb alleen gereden omdat ik mij anders te gemakkelijk forceer door jullie te willen volgen. Ik ben vandaag bijna overal kunnen bovenrijden.
Dat was een goeie training en heb nog 3 weekends om goed op te bouwen voor onze reis naar de Provence waarvan de éérste week aan de Mont Ventoux .

Ik ben nog maar sinds enkele weken terug goe herbegonnen en voorlopig geen last meer van de rug.
Ik heb vandaag in Kluisbergen de 52km en 1032 hm gedaan. Ik heb alleen gereden omdat ik mij anders te gemakkelijk forceer door jullie te willen volgen. Ik ben vandaag bijna overal kunnen bovenrijden.
ik heb me goed geamuseerd vandaag, hoewel ik even tijd nodig had om de modder opnieuw gewoon te worden. Glijden dat dat daar deed man, ondanks mijn 2.4 banden
hoewel de gunther mijn zijn 'smalle' banden ook aardig aan het schaatsen was.
volgende week rij ik in rdhf, maar misschien rij ik de week daarop nog eens mee (als'k nog mag tenminste)
grtz steven
volgende week rij ik in rdhf, maar misschien rij ik de week daarop nog eens mee (als'k nog mag tenminste)
grtz steven
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Ik heb mij ingeschreven voor de rdhf 115km, dus kom ik u daar misschien tegen. Of eventueel kunnen we afspreken voor samen naar ginder te rijden?el stevo wrote: volgende week rij ik in rdhf, maar misschien rij ik de week daarop nog eens mee (als'k nog mag tenminste)
grtz steven
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Chapeau !Kristof Huyck wrote:Ik heb mij ingeschreven voor de rdhf 115km, dus kom ik u daar misschien tegen. Of eventueel kunnen we afspreken voor samen naar ginder te rijden?el stevo wrote: volgende week rij ik in rdhf, maar misschien rij ik de week daarop nog eens mee (als'k nog mag tenminste)
grtz steven
Ik duim voor u
als jij mij voert, betaal ik mijn deel van de naft/dieselKristof Huyck wrote:Ik heb mij ingeschreven voor de rdhf 115km, dus kom ik u daar misschien tegen. Of eventueel kunnen we afspreken voor samen naar ginder te rijden?el stevo wrote: volgende week rij ik in rdhf, maar misschien rij ik de week daarop nog eens mee (als'k nog mag tenminste)
grtz steven
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Hey bikemakkers !
Wie zin heeft vrijdag mee te gaan naar de avondrit in Kalken ... let me know ... +- 18u aan de start.
Nadien zie ik een pasta'ke bij Laurens wel zitten, wie dit eveneens ziet zitten laat 't me snel weten dan reserveer ik voldoende plaatsen
Zondag voor mij geen raid des haut fagnes. Het zal eerder een ritje naar Walfergem worden. Ik had gedacht om 8u af te spreken aan de watertoren van Lebbeke en de verplaatsing met de fiets te doen
Je post maar als je meegaat 
Wie zin heeft vrijdag mee te gaan naar de avondrit in Kalken ... let me know ... +- 18u aan de start.
Nadien zie ik een pasta'ke bij Laurens wel zitten, wie dit eveneens ziet zitten laat 't me snel weten dan reserveer ik voldoende plaatsen
Zondag voor mij geen raid des haut fagnes. Het zal eerder een ritje naar Walfergem worden. Ik had gedacht om 8u af te spreken aan de watertoren van Lebbeke en de verplaatsing met de fiets te doen