Zo 26/06/2011 Asse :: Walferrit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MaC'Red
- Mountainbiker
waarschijnlijk wel terug aan de start voor deze TT, zou mijn 3de keer zijn denk ik en het was toch steeds een mooie tocht.
Welke richting gaan ze dit jaar uit en hoeveel kms en hms kunnen er worden gedaan ??
'Tis ni ver van huis en ze geven goed weer op terug ( 20° & 13% kans op regen tot heden ) dus kom ik met de bike van het Aalsterse
MaC'Red
Welke richting gaan ze dit jaar uit en hoeveel kms en hms kunnen er worden gedaan ??
'Tis ni ver van huis en ze geven goed weer op terug ( 20° & 13% kans op regen tot heden ) dus kom ik met de bike van het Aalsterse
MaC'Red
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Hey, kan je me de Garmin-link van vorig jaar is nekeer opsturen ? Zit zaterdag in Rochefort, dus effe kijken of het combineerbaar isMaC'Red wrote:waarschijnlijk wel terug aan de start voor deze TT, zou mijn 3de keer zijn denk ik en het was toch steeds een mooie tocht.
MaC'Red