Voila, da lees ek graag! Tmoe altijd ni om te winne zijnmosquito biker wrote:wijle gaan ook is meedoen met een team voor de sfeer en de gezelligheid en is zien wa we kunne
Zo 3 juli 2011: VIERDE BRUGBERGRACE HUMBEEK
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ik zit met klierkoorts:bloedarmoede, dus ik ga proberen te winnen....als ik niet win, dan doe ik toch mee....
of zoiets....
Zet het bier mor koud, want eigenlijk kom ik daarvoor, en mijn supporters ook.
Zet het bier mor koud, want eigenlijk kom ik daarvoor, en mijn supporters ook.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Juust gon verkennen, mor gene Dixie gefunden....geen parcours oek nie...
Poortje van't kasteel was toe, dus ben daar mor ni gon rijden, den terugweg averrechts gereden tot ik op een kruispunt met 6 weggeskes kwam....teruggebolt en on't kapelleke zaten mensen te bidden, kwou als vertegenwoordiger van den DUVEL die mensen ni storen, oewel ik daar veurig jaar in de kiezels wel 4 keer op mijn doos gegaan zen.....
Vanaf wanneer is't parcours open eigenlijk????
(mensen die "supplementen" voor mij meenemen, liefst ijzer tabletten/picuren....maar bruin bier is oek goed, of wa wc papier)
Poortje van't kasteel was toe, dus ben daar mor ni gon rijden, den terugweg averrechts gereden tot ik op een kruispunt met 6 weggeskes kwam....teruggebolt en on't kapelleke zaten mensen te bidden, kwou als vertegenwoordiger van den DUVEL die mensen ni storen, oewel ik daar veurig jaar in de kiezels wel 4 keer op mijn doos gegaan zen.....
Vanaf wanneer is't parcours open eigenlijk????
(mensen die "supplementen" voor mij meenemen, liefst ijzer tabletten/picuren....maar bruin bier is oek goed, of wa wc papier)
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Is er geen downloadbare versie op de PS3 om thuis wa te oefenen???
(Hou rekening met een stuur van 71cm eh....en een ego van euh..ne camion)
(Hou rekening met een stuur van 71cm eh....en een ego van euh..ne camion)