ad24 wrote: Heb altijd gedacht dat die topomap groter was van bestand dan 517mb...
edge 800 .... ?
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
-
-JP-
- Mountainbiker
Gisteren nog geprobeerd om topo benelux er volledig op te zetten. Deze set is iets van een 512MB. Krijg ik de melding dat er maar 79MB vrije ruimte is op het toestel. Er zit nogthans een flashkaart in en windows ziet ze als ik de gps aansluit. Ik vind echter nergens een optie om naar flash over te zetten ivp interne flash. Ik heb ook al geprobeerd de sw up te daten maar hij zegt dat alles up2date is? iemand een idee?
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Als ge gaat verzenden via MapSource moet ge uw apparaat selecteren.-JP- wrote:@Eric B: Ik gebruik de standaard mapsource, vanavond eens zien of daar ergens een optie voor is
@KRZA: 2GB Trancend (momenteel in FAT32), vanavond eens verder testen met een 8GB die ik in gsm zitten heb
Maar dit gedrag is dus niet normaal?
Daar moet ge dan niet uw 800 selecteren maar het kaartje wat een apart lettertje gekregen heeft van Windows.
Effe uitzoeken welk dat is en dan kunt ge dat met gemak op dat kaartje zetten.
Ik heb de CN op een SD-kaartje staan (zo gekocht), kan ik hier ook andere kaarten (topo bvb) ook naar uploaden zonder problemen?
En momenteel ontgaat mij het nut van die Mapsource.
Ok, je kan wegen uitstippelen, maar ik neem aan dat je in je eigen buurt de meeste wegen wel kent. Als je op onbekend terrein komt kan je toch moeilijk uw route gaan uitstippelen zonder dat je weet dat die wegen wel kloppen?
En momenteel ontgaat mij het nut van die Mapsource.
Ok, je kan wegen uitstippelen, maar ik neem aan dat je in je eigen buurt de meeste wegen wel kent. Als je op onbekend terrein komt kan je toch moeilijk uw route gaan uitstippelen zonder dat je weet dat die wegen wel kloppen?
-
-JP-
- Mountainbiker
Thanks! dat werkte perfect.
Vandaag gaan testen in Spa en het enigste dat ik nog niet kunnen oplossen heb is hoe ik mijn hartslag kan zien op het navigatie/kaart venster. Nu moet ik steeds switchen tussen het kaar en een vd training schermen.
voordelen tov de map60:
- ongelofelijk compact
- touchscreen
- virtuele tegenstander
- makkelijk configureerbare training schermen.
- zit heel goed vast met de standaard steun
nadelen tov de map60:
- op de fiets momenteel nog geen
(batterijduur met achtergrond verlichting moet ik nog eens proberen)
- weinig andere funties
Vandaag gaan testen in Spa en het enigste dat ik nog niet kunnen oplossen heb is hoe ik mijn hartslag kan zien op het navigatie/kaart venster. Nu moet ik steeds switchen tussen het kaar en een vd training schermen.
voordelen tov de map60:
- ongelofelijk compact
- touchscreen
- virtuele tegenstander
nadelen tov de map60:
- weinig andere funties
Speedy G. wrote:
Als ge gaat verzenden via MapSource moet ge uw apparaat selecteren.
Daar moet ge dan niet uw 800 selecteren maar het kaartje wat een apart lettertje gekregen heeft van Windows.
Effe uitzoeken welk dat is en dan kunt ge dat met gemak op dat kaartje zetten.
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Moet ik nakijken op de 800 van mijn broer.-JP- wrote:Thanks! dat werkte perfect.
voordelen tov de map60:
- ongelofelijk compact
- touchscreen
- virtuele tegenstander
nadelen tov de map60:
- weinig andere funties
Op mijn 705 kan ik alleszins bij op het kaartscherm nog waarden zetten naar keuze; dus ook eventueel hartslag.
Ik vermoed dat dit ook mogelijk moet zijn op de 800.
Als ge gaat verzenden via MapSource moet ge uw apparaat selecteren.
Effe uitzoeken welk dat is en dan kunt ge dat met gemak op dat kaartje zetten
Last edited by Speedy G. on Fri 24 Jun 2011 10:19, edited 1 time in total.
Dit wijkt af van de handleiding, heb er ook ff moeten naar zoeken, maar staat bij instellingen-training... (edge 800 niet bij de hand, indien tegen vanavond (laat) geen correct antwoord, zal ik het hier posten)-JP- wrote: het enigste dat ik nog niet kunnen oplossen heb is hoe ik mijn hartslag kan zien op het navigatie/kaart venster. Nu moet ik steeds switchen tussen het kaar en een vd training schermen.
Nope, vind ik van niet... al rijdend op de baan OK, maar offroad vond ik dit bij de Edge 705 een pak handiger zo'n knopjes. Vond dit bij de Oregon ook al een minpunt!-JP- wrote: voordelen tov de map60:
- touchscreen
- hondahornet
- Mountainbiker
Post by hondahornet »
Op de vraag van hierboven,
" op steeksleuteltje duwen > fietsinstellingen > trainingspagina's > kaartaangepast > selecteer het aantal gegevensvelden"

" op steeksleuteltje duwen > fietsinstellingen > trainingspagina's > kaartaangepast > selecteer het aantal gegevensvelden"