Zo 19/06/2011 Kluisbergen :: On2wheels zomertoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
5peedy
Mountainbiker

Post by 5peedy »

jacques wrote:mea culpa : de povere eerste bevoorrading was mijn idee !
daar we dit jaar ons bananen moesten betalen en rijst taartjes ook niet uit de lucht vallen dacht ik dat de eerste BV genoeg zou hebben aan lekkerkoek, speculoos, alpro drinks, pitch broodjes, water en Aquarius.
Van de 25 km rijders nogthans niemand horen klagen.
Zij die op een andere BV wel genoten hebben van al dat lekkers ( bananen, suikerwafels en rijsttaartjes ) geven dan wel kritiek ( ? )
Door parcours omstandigheden was de laatste BV van de 80 km wel wat laat; maar geloof me 't kon niet anders )
Allé bedankt allemaal voor jullie aanwezigheid ( vooral van de kusjes van Katrien kon ik best genieten ) en tot volgend jaar !
Enfin, k'ben wel blij dat ik als zeer late starter wel nog van banaan kon genieten bij Post 2 en 3. Dus misschien moet ik wel blij zijn dat er geen waren bij post 1, zodat de voorraad bij post 2 en 3 groter was. :)
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

jootje wrote:En we moeten ook een beetje negatief zijn #-o
Na het vernieuwende aanbod vorige week in Flobecq ben ik van af nu niet meer tevreden met al dienen zoeten boel: ik eis bij iedere rit overal Tuc koekskes en stukskes salami :-D :-D
=P~ =P~ =P~ , en een beetje van da parcours ook als 't kan
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

cowboy peter wrote:
Na het vernieuwende aanbod vorige week in Flobecq ben ik van af nu niet meer tevreden met al dienen zoeten boel: ik eis bij iedere rit overal Tuc koekskes en stukskes salami :-D :-D
Dat parcours is het probleem niet... ik weet rond flobecq iedere m2 liggen, maar als ik daar ga verkennen heb ik nog nooit een tafel met Tuckskes en salami tegengekomen #-o
Ja, is jammer dat er in Pays des collinnes niet meer tochten zijn v zottekes die er alles willen uithalen..
Moet wel zeggen: Gemeenten zijn daar niet zo meegaand: ben voor HM al wat aan het lobbyen en 't was wel even schrikken toen ik vernam dat Ellezelles en Flobecq dit jaar de volledige doortocht vd Peter van Petegem Classic op hun grondgebied verboden hebben!
Wij rijden met onze mtb wel minder in de weg, maar toch, als er hier en daar wat stuntpiloten tss zitten die zonder veel omkijken de baan dwarsen, dan komen de organisatoren hier soms wel in de problemen :-?
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

jacques wrote:mea culpa : de povere eerste bevoorrading was mijn idee !
daar we dit jaar ons bananen moesten betalen en rijst taartjes ook niet uit de lucht vallen dacht ik dat de eerste BV genoeg zou hebben aan lekkerkoek, speculoos, alpro drinks, pitch broodjes, water en Aquarius.
Van de 25 km rijders nogthans niemand horen klagen.
Zij die op een andere BV wel genoten hebben van al dat lekkers ( bananen, suikerwafels en rijsttaartjes ) geven dan wel kritiek ( ? )
Door parcours omstandigheden was de laatste BV van de 80 km wel wat laat; maar geloof me 't kon niet anders )
Allé bedankt allemaal voor jullie aanwezigheid ( vooral van de kusjes van Katrien kon ik best genieten ) en tot volgend jaar !
Ik moet zeggen dat ik u gedacht kon volgen als je een dessertbuffet wil ik kan daar wel voor zorgen mo de prijs is er ook naar
:lol:

Ik vond nu ook dat er op de 1e Bev meer dan genoeg was TOEN IK ER WAS
mr White
Mountainbiker

Post by mr White »

jootje wrote:
cowboy peter wrote:
Dat parcours is het probleem niet... ik weet rond flobecq iedere m2 liggen, maar als ik daar ga verkennen heb ik nog nooit een tafel met Tuckskes en salami tegengekomen #-o
Ja, is jammer dat er in Pays des collinnes niet meer tochten zijn v zottekes die er alles willen uithalen..
Moet wel zeggen: Gemeenten zijn daar niet zo meegaand: ben voor HM al wat aan het lobbyen en 't was wel even schrikken toen ik vernam dat Ellezelles en Flobecq dit jaar de volledige doortocht vd Peter van Petegem Classic op hun grondgebied verboden hebben!
Wij rijden met onze mtb wel minder in de weg, maar toch, als er hier en daar wat stuntpiloten tss zitten die zonder veel omkijken de baan dwarsen, dan komen de organisatoren hier soms wel in de problemen :-?
Ik meen mij te herinneren dat op de dag van de PVP een evenement te doen was met old-timers in Flobecq en Elezelles en dat dit de reden was voor het verbod. In het kader van de veiligheid is dit wel te begrijpen.
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

mr White wrote:Ik meen mij te herinneren dat op de dag van de PVP een evenement te doen was met old-timers in Flobecq en Elezelles en dat dit de reden was voor het verbod. In het kader van de veiligheid is dit wel te begrijpen.
Hopelijk was dit de echte reden, daar kan ik ook wel nog inkomen,
maar toch, wij hebben ook al de ervaring dat we hier als organisator extra moeten oppassen om klachten te vermijden.
rudy rancho
Mountainbiker

Re: damn damn superdamn !

Post by rudy rancho »

mahna-mahna wrote:
rudy rancho wrote:was vollen bak bezig aan de 80 tot die slipperige afdaling vd hotond (just na splitsing) : baf tegen dek en sleutelbeenbreuk.

1500 x miljaar. :evil: :evil: :evil: :evil: was idd zalige TT. helaas was laatste stuk in Ambulance richting Fiertel. daar gaat die mooie zomer...

heb wel beest getemd, dat zalft het gemoed toch ietwat .

iemand tips om fit te blijven ?

in sept staat Vulkanbike gepland... :-?
Ai-hai,
Vorig jaar rond deze tijd hetzelfde voorgehad - "pijnlijk"
idd met het kruisverband op de hometrainer , nadien enkel op de baan #-o , maar moet lukken om tegen september te mtb'n
Veel beterschap
Ik ben nu iets voorzichtiger geworden in de afdalingen :^o

Proficiat aan de organisatie ik heb mij gisteren 71 km goed geamuseerd

ok, dat geeft me goede moed. pijn is na 3 dagen al zeer ok. dus a hometrainer it'll be !!

thanx :-)
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

@RUDY,je kon er natuurlijk ook een plaatje en wat vijsjes laten indraaien,mits een kleine operatie,
dan kon je binnen 3-weken al terug op de MTB!?
Dat moet er later opnieuw uitgehaald worden ook ,natuurlijk!
Dus 2 operaties,grotere kosten,ontstekings-risico,misschien beter dan even doorbijten en rustig aan terug beginnen op de
home-trainer of een spinningfiets en dat komt wel terug goed! :wink:
De foto's eens bekeken en idd. de cowboy staat er altijd zeer" présentabel"op,maar wat wil je aan die snelheid!!! :lol:
Katrien 20 stond er ook"scherp" op,maar onze levi had precies zijn rugzak verstopt onder zijn fietstrui
of te lang aan de bevooradingen gestaan?? :roll:
Verder viel me ook op dat herder zotte mare wel heel erg veel modder in zijn gezicht vertoonde?? :wink:
Over de bev.geen klachten,ook al was ik later gestart,al het nodige was er om terug op krachten te komen!
Wij verwachten dan ook geen gastronomische buffettafel voor minder dan 5 euro! :wink:
black levi
Mountainbiker

Post by black levi »

@ organisatie : er zijn nog foto's getrokken geweest aan camping panorama, voor de start en bij de aankomst .Waar zijn die te vinden?
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

jodelaietie wrote:Een kennis van de club heeft nog een totaal verwilderd bosje liggen op de zijflank van de Koppenberg.

Thx to Ebbor mooi singletrackje ingemaakt , hellingsgraad zo'n 10% met naar de top toe zachte bosgrond en enkele uitdagende bochtjes. =P~

Volgende week wordt de afdaling gemaakt. =P~

Naam van het bosje : "bosje van Mie" #-o
Passeerde daar vandaag en vroeg me af of we daarin mogen ?
Staat nergens 'verboden' ofzo ...
'Magda of magdanie', kwestie van het anders een beetje 'open' te houden ?
Post Reply