Zo 03/07/2011 Breedhout / Halle :: 10de Breedhoutse MTB Toch

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mtbbreedhout
Mountainbiker

ZO 3/7/2011 Halle Breedhout

Post by mtbbreedhout »

Op zondag 3 juli is er de 10de editie van de Breedhoutse mountainbiketocht. Je kan kiezen uit 3 afstanden : 35 55 of 80 km.
Deelnameprijs 4 en 5 euro.

Ook dit jaar trekken we richting Waals-Brabant voor een pittig ritje met heel wat hoogtemeters. Verder is er zoals steeds ons ruime bevoorrading.

Meer info via www.mtbbreedhout.be
weldman
Mountainbiker

Post by weldman »

Zeer mooie tocht maar wel zwaar zeker de 55 km , bijna voor de ardennen liefhebbers , wiij komen ook af met een delegatie.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Inderdaad een leuke tocht ja en zeker richting Wallonië kan het tellen, ik zit echter in de echte Ardennen voor een ritteke maar kan deze zeker aanbevelen.

MaC'Red 8)
weldman
Mountainbiker

Post by weldman »

Zondag een paar mannen van breedhout tegengekomen op de tocht in Asse , het zal er goed bijliggen , met ook een goeie après , smeer u benen alsmaar in voor op de 55km.
tot zondag.
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

zal deze ook eens aandoen voor de 55 km, niet ver van de deur en een nieuwe streek voor mij .
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Iemand een idee wat er daar dinsdag uit de lucht gevallen is(hemelwater in liters)?
Waarschijnlijk zal een halve modderband hier het aan te bevelen schoeisel zijn,denk ik?
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

zwiebertje wrote:Iemand een idee wat er daar dinsdag uit de lucht gevallen is(hemelwater in liters)?
Waarschijnlijk zal een halve modderband hier het aan te bevelen schoeisel zijn,denk ik?
Hey

Ik woon op 10 km van breedthout bij ons is er van gisterenavond tot deze morgen 10 lt gevallen
LukasM
Mountainbiker

Post by LukasM »

Een vraagje, ik heb het kaartje van het parcours gezien. Ik heb gezien dat een groot deel van de 80km hetzelfde is als de 50km. Maar in welke richting gaat het parcours dan, is het geamelijke deel eerst en dan pas de splitsing? Is het dus mogelijk de 80 km te starten, maar dan aan de splitsing toch voor de 50km te kiezen? Want het zou kunnen dat na de examens mijn conditie niet meer is wat ze is geweest.

Nog een vraagje: wat houdt "een rijk gevulde tafel tijdens de bevoorradingen" precies in? :P
keké
Mountainbiker

Post by keké »

over 2 jaar de 80km gereden, zeer zware maar leuke tocht.

Als ik kon deed ik het weer, maar knie-problemen dwingen me tot de 35 die hopelijk eve leuk is.
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

martin b. wrote:
zwiebertje wrote:Iemand een idee wat er daar dinsdag uit de lucht gevallen is(hemelwater in liters)?
Hey

Ik woon op 10 km van breedthout bij ons is er van gisterenavond tot deze morgen 10 lt gevallen
10lt, da's niks :-) ... in Mechelen 60lt #-o

De modder zal wel meevallen, ze voorspellen nog wat plaatselijke buitjes, en zaterdag en zondag droog.
Post Reply