Wat mogen we hier verwachten?
Kloppen de afstanden zo een beetje?
Veel singletracks?
Zo 26/06/2011 Grobbendonk :: VTT Grobbendonk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
mtb vorselaar is hier zoals elk jaar vast van de partij
niet te missen toch in de eigen streek. ik geloof dat het pidpa bos in grobbendonk hier aangedaan word, zitten zeer mooie stukken in. klimgeiten komen hier natuurlijk niet aan hun trekken
niet te missen toch in de eigen streek. ik geloof dat het pidpa bos in grobbendonk hier aangedaan word, zitten zeer mooie stukken in. klimgeiten komen hier natuurlijk niet aan hun trekken
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
pfff, waar mogen we binnenkort nog wel rijden... dan zullen we binnenkort allemaal naar den arden moeten om nog te mogen biken...Vintage wrote:Ik woon op 500 m van het pidpa bos en kan jullie melden dat er hoogstwaarschijnlijk niet doorgereden zal worden.
De mooiste stukjes bos zijn afgesloten, met houten hekken, door pidpa. Alleen voetgangers kunnen er nog door.
Idd... Tis triestig!Hans wynants wrote:pfff, waar mogen we binnenkort nog wel rijden... dan zullen we binnenkort allemaal naar den arden moeten om nog te mogen biken...Vintage wrote:Ik woon op 500 m van het pidpa bos en kan jullie melden dat er hoogstwaarschijnlijk niet doorgereden zal worden.
De mooiste stukjes bos zijn afgesloten, met houten hekken, door pidpa. Alleen voetgangers kunnen er nog door.
Nu ik ben wel niet 100% zeker hoor. Misschien dat pidpa eenmalig toch toestemming gaat geven maar dan vrees ik dat het de minst leuke weggetjes zullen zijn.
-
nick matheus
- Mountainbiker
Post by nick matheus »
Veldtoertocht in Grobbendonk zondag 26/06:
- er zijn drie afstanden: 20km - 40 km - 60 km
- voor de 60 km zijn er 2 bevoorradingsposten voorzien (op 20 en op 40 km)
- vertrek en aankomst aan het harmonielokaal in Grobbendonk (Quinten Matsyslaan)
- het parcours gaat over Grobbendonk - Vorselaar - Lille - Wechelderzande - Zoersel - Pulderbos - Pulle - Vorselaar - Grobbendonk
- het parcours lag er afgelopen weekend redelijk goed bereidbaar bij: door de regen is het niet al te stoffig en zanderig meer (in tegenstelling tot enkele weken geleden...)
- het parcours bestaat uit boswegen (met single tracks), met in het middenstuk wel wat veldwegen
- Pidpabos is helaas niet toegankelijk en is dus niet opgenomen in het parcours (sorry, hier kunnen wij ook niets aan doen !)
- er zijn drie afstanden: 20km - 40 km - 60 km
- voor de 60 km zijn er 2 bevoorradingsposten voorzien (op 20 en op 40 km)
- vertrek en aankomst aan het harmonielokaal in Grobbendonk (Quinten Matsyslaan)
- het parcours gaat over Grobbendonk - Vorselaar - Lille - Wechelderzande - Zoersel - Pulderbos - Pulle - Vorselaar - Grobbendonk
- het parcours lag er afgelopen weekend redelijk goed bereidbaar bij: door de regen is het niet al te stoffig en zanderig meer (in tegenstelling tot enkele weken geleden...)
- het parcours bestaat uit boswegen (met single tracks), met in het middenstuk wel wat veldwegen
- Pidpabos is helaas niet toegankelijk en is dus niet opgenomen in het parcours (sorry, hier kunnen wij ook niets aan doen !)