Zo 19/06/2011 Kluisbergen :: On2wheels zomertoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
casper
Mountainbiker

Post by casper »

Zondag hier ook aangezet, 't was van 24/04 geleden da'k nog nen TT reed ( Beaumont )
Samen met enkele Steenbakkers in Moen gestart, ingeschreven en hop !
Afdalerke had geloof ik 106 Km op de teller, chapeau hiervoor !
Ikzelf hield het bij de 'kidstocht' om weer wa ritme op te doen na ( te ) de lange pauze
De klimmekes gingen al bij al nog redelijk vlot, en als ge zo ne keer een zetje krijgt van Jodelaitie persoonlijk doe da toch wat hé ......
Ik vond de kleinen toer veeeeeel pitteger dan verleden jaar die ik samen met Casper Jr reed !
Organisatie weinig op aan te merken, misschien 2 puntjes : 4 slangekes afspuit ?? eerste Bv slechts water, speculoos ????
Voor de rest alles tip-top, heb ws nog geen enkele editie van deze TT gemist, en hopelijk blijven ze nog vele jaren verder organiseren want dit is en blijft voor mij de enige echte op en top Kluisberg TT

Kortom, geslaagde comeback gemaakt, nu hopelijk veel meer TT in de toekomst ..

Gr,
Casper :-D
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

zwiebertje wrote:En kon je dan slapen,wakkere bakker?
Heb ooit ook eens bijna 2dagen wakker geweest met 2 shift's en de zware TT van Ronse en kon dan niet slapen wegens"te moe"!! :roll:
Was gisteren terug behoorlijk moe na deze vrij zware TT,met gelukkig enkele road-recuperatie-stroken erin!
En een glaasje wijn s'avonds doet natuurlijk wonderen om een ganse nacht door te slapen!
Denk dat deze de mooiste editie was qua parcours,niet qua weer want t'was niet echt aprés-weer op't terras in de namiddag!
Bedankt voor het vele werk dat hierin gestoken werd en de privé-eigenaars om hun prachtige stroken off-road open te stellen! =D>
Hopelijk kan IEDEREEN nog een jaartje wachten om over dit privé te gaan,want anders kan het wel eens de laatste keer zijn??
Aan de organisatie;is er geen mogelijkheid gebruik te maken van de sporthal even verderop zoals tijdens de winter-TT? :wink:

Heb toch 3u bijzonder vast liggen slapen en dan opnieuw opgestaan tot 22u en terug een tukje tot 01u dus twa weer in orde.
Nu ben het gewoon ze om zo te gaan rijden maar met ouder worden zal het niet verbeteren zeker de recup.
Zolang dat het lukt doe ik het verder maar zal ooit een dag komen da ik de zondag ipv op de velo in bed zal moeten kruipen. :-? :-?

Of ik moet stoppen en de bakkerij verkopen dan is ook een optie :bounce: :bounce:
Lennert
Mountainbiker

Post by Lennert »

vermeulen wrote: Polar deed het niet , iemand de hoogtemeters op de lange afstand ?
Totaal
Tijd: 05:27:41
Afstand: 81.97 km
Winst hoogte: 1,883 m
Calorieën: 3,486 C

Garmin overzicht van mijn maat
Last edited by Lennert on Mon 20 Jun 2011 14:02, edited 1 time in total.
Lennert
Mountainbiker

Post by Lennert »

80 a 85 km gereden met stijve benen vanaf het begin #-o
Tocht was serieus in orde =D>
Zelfde met de bevoorrading ( leuk van die gratis aquarius ) heb toch ferm afgezien hoor :) na flobecq terug zo ne schone tocht ! klaar voor binnen 14 dagen 4 dagen naar theux te gaan :bounce:
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

Ben ik dan de enige die vond dat er nogal veel asfalt te verteren was in de laatste 30km van de grote toer? Bijna alle klimmetjes over den tarmac :(
Heb me wel goed geamuseerd, was voorbeeldig uitgepijld. Net toen we de laatste keer de kluisberg opreden, begon de plensbui. Bruine zeep toestanden in het bos :drunk:
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

Heb toch 3u bijzonder vast liggen slapen en dan opnieuw opgestaan tot 22u en terug een tukje tot 01u dus twa weer in orde.
Nu ben het gewoon ze om zo te gaan rijden maar met ouder worden zal het niet verbeteren zeker de recup.
Zolang dat het lukt doe ik het verder maar zal ooit een dag komen da ik de zondag ipv op de velo in bed zal moeten kruipen.

Of ik moet stoppen en de bakkerij verkopen dan is ook een optie

verkoop dan maar de bakkerij want tis altijd plezant en leerzaam als jij erbij bent stefaan
afdalerke
Mountainbiker

Post by afdalerke »

yep

gisteren ook moen kluisbergen 85 km moen gereden.samen met de steenbakkers gestart. in
het begin is zoals gewoonlijk veel off road en wat rijden rond de kluis zelf .daarna gaat riching kwaremont en de patersberg waar even later fritsie en de forumbende tegen kwam dan samen verder gereden .
op bepaalde delen zat er veel baan fiets veel in wallonie laatste tijd ben verwent nest maar de hm maken dat voor mij meer dan goed.
het beest is een meerwaarde voor deze tt hopelijk mogen we blijven proberen. was al stuk hoger geraakt dan op de herdermarathon .
en dan gaat terug richting de kluis waar nog enkele mooie tech klimmen lagen te wachten bij bordje hard nog gevallen na net niet boven te zijn geraakt nog een cola of twee gedronken en dan nog tegenwind naar moen
waar moe maar voldaan was met 105 km op den teller.
flangler
Mountainbiker

Post by flangler »

geerolfs wrote:Deze morgen de 50 gedaan. Prachtige rit. Machtige beklimmingen en dito afdalingen!!! Bevoorrading waren super. Toffe morgen gehad. Alleen jammer heb mijn fietsschoenen tijdens het omkleden aan de douche laten staan. Dit was rond 13u, moest er iemand deze gevonden hebben laat iets weten op geerolfs@hotmail.com
mailtje verstuurd ,alst zwarte sidi's zijn dat ge vergeten zijt staan ze in da cafe
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

=D> =D> =D> Prachtige TT en nie te onderschatten .
Na 3 weken geen bike tussen de benen gehad heb ik dan maar gekpzen veur de 50km (die er 55km waren) was het juuste gepast nog kracht over veur nen ENAME of 2 binnen te gieten . Tes al den 6e keer dak hem rij en volgende editie benk doar weere =D> :bounce: =D> :bounce: =D> =D> =D> .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Truckster
Mountainbiker

Re: damn damn superdamn !

Post by Truckster »

rudy rancho wrote:was vollen bak bezig aan de 80 tot die slipperige afdaling vd hotond (just na splitsing) : baf tegen dek en sleutelbeenbreuk.

1500 x miljaar. :evil: :evil: :evil: :evil: was idd zalige TT. helaas was laatste stuk in Ambulance richting Fiertel. daar gaat die mooie zomer...

heb wel beest getemd, dat zalft het gemoed toch ietwat .

iemand tips om fit te blijven ?

in sept staat Vulkanbike gepland... :-?
Fietsen op nen home trainer
Post Reply