Foto's:
https://picasaweb.google.com/sportdiens ... 1Zottegem/
Juist , hoe weet jij dat dat ik was????Maar inderdaad ik was in tenu van Nys en ik denk u in een gele regenjasje.sofeurken wrote:@flashy blijkbaar nog een eind met jullie meegefietst,(zileren spec-29er)tot g-bergen waar ik op mn maat gewacht heb
vraagje;wat the hell is die blauwe vod feitelijk,;?
-vod
-zeemdoek
of handdoekje?
da spel neemt hier allerlei rare vormen aan
Post by Kristof Huyck »
Sorry maar 400 euro boete en 8 dagen rijverbod voor 1km te snel te rijden , dat gelooft toch geen kat.Triple-T wrote:Mijn deelname aan de regiotour krijgt nog een vervolg...
Blijkbaar ben ik in Wichelen geflitst aan 71km/u (70 max) terwijl het licht 1s op rood stond.
Volgens de wijkagent zou me dit wel eens een boete kunnen opleveren van 400€ + gerechtskosten + 8 dagen rijverbod.
vermeulen wrote:Sorry maar 400 euro boete en 8 dagen rijverbod voor 1km te snel te rijden , dat gelooft toch geen kat.Triple-T wrote:Mijn deelname aan de regiotour krijgt nog een vervolg...
Blijkbaar ben ik in Wichelen geflitst aan 71km/u (70 max) terwijl het licht 1s op rood stond.
Volgens de wijkagent zou me dit wel eens een boete kunnen opleveren van 400€ + gerechtskosten + 8 dagen rijverbod.
Dit kost u normaal 50 euro.