GESTOLEN BIKE'S

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

aimé wrote:ik mag mij er ook bijzetten

deze middag is mijn fiets gestolen in Sint Jans Molembeek op de "bewaakte" parking van de hoofdzetel van Delhaize waar ik werk

Het gaat om een granvillen (wit zwart rood van kleur) met een afmontage SLX en een vaste carbon voorvork en gewone velgremmen.
De fiets heeft een recent wit zadel. en voor de rest eigenlijk zoals hij standaard vanuit granville geleverd wordt.

Op de bewakinsbeelden is een blanke man te zien die rustig de parking opwandeld en enkele minuten later met mijn fiets buiten rijdt.
De fiets was op slot, maar ja, een tang en da is rap open natuurlijk.

Moesten jullie zoiets te koop zien staan mag je mij altijd een link mail naar coppens.bart111@telenet.be
heb je toevallig geen beeld van de blanke molenbeekenaar?
ik ken erdaar wel wat. Onze klusjesman zijn bike is daar in dezelfde lokatie ook gestolen, (hengouwenkaai)
Dik abus slot (6) gewoon doorgeknipt.

Streets
aimé
Mountainbiker

Post by aimé »

Streets wrote:

deze middag is mijn fiets gestolen in Sint Jans Molembeek op de "bewaakte" parking van de hoofdzetel van Delhaize waar ik werk

Het gaat om een granvillen (wit zwart rood van kleur) met een afmontage SLX en een vaste carbon voorvork en gewone velgremmen.
De fiets heeft een recent wit zadel. en voor de rest eigenlijk zoals hij standaard vanuit granville geleverd wordt.

Op de bewakinsbeelden is een blanke man te zien die rustig de parking opwandeld en enkele minuten later met mijn fiets buiten rijdt.

Moesten jullie zoiets te koop zien staan mag je mij altijd een link mail naar coppens.bart111@telenet.be
ik ken erdaar wel wat. Onze klusjesman zijn bike is daar in dezelfde lokatie ook gestolen, (hengouwenkaai)

Streets
how jong, een beeld hiervan op internet..
dan vlieg ik den bak in, privacy....
zulke mannen hun foto zouden ze op elke hoek van de straat hangen

tzal een kleine kans zijn dat ik ook nog iets kan vinden van mijn fiets...
ze hebben bij de politie zelfs geen tijd om de beelden te vergelijken met een verdachtenlijst.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

aimé wrote:
Streets wrote:

Streets
how jong, een beeld hiervan op internet..
dan vlieg ik den bak in, privacy....
zulke mannen hun foto zouden ze op elke hoek van de straat hangen

tzal een kleine kans zijn dat ik ook nog iets kan vinden van mijn fiets...
ze hebben bij de politie zelfs geen tijd om de beelden te vergelijken met een verdachtenlijst.
Net daarom, stuur em door per mail, dan wil ik maandag mijn netwerk wel eens inschakelen om iets terug te vinden.
we zijn er ook in geslaagd om de dader van de diefstal van de klusjesmanfiets terug te vinden, alleen was hij al verkocht voor 75€.

Streets
joel
Mountainbiker

Post by joel »

hier van tzelfde, in het volle van de stad in leuven mijne GT avalanch en dochter hare B'twin samen met boekentas op 5 minuten weg. ik was 500meter verder aan de etelage gaan kijken en als ik terug kwam...alles weg. fietsen stonden wel maar vast met cijfer slot,maar...toch straf!
aimé
Mountainbiker

Post by aimé »

ik heb goed nieuws gekregen op het werk
de fiets zou mij volledig terugbetaald worden
Is mij wel nog maar mondeling beloofd (maar wel door een lid van de raad vvan bestuur :lol: )
Dus ik zal mss toch nog een beetje geluk hebben

ik heb me niet laten afschepen en met volgende tekst staan zwaaien (kan mss nog iemand ooit eens van pas komen)
Het feit dat het reeds de derde fiets was in een maand tijd die gestolen werd maakt het geen toevallig feit meer :-)

Volgens art.2o.7° van de wet van 3-7-1978 betreffende de arbeidsovereenkomsten heeft de werkgever de verplichting als een goede huisvader te zorgen voor het arbeidsgereedschap dat aan de werknemer toebehoort evenals voor de persoonlijke voorwerpen welke door deze laatste in bewaring moeten worden gegeven.
Indien een rechtbank de auto van een werknemer beschouwt als een 'persoonlijk voorwerp', kan zij de werkgever verplichten de schade aan dit voertuig te vergoeden als het personeel beschikt over een parking. De rechtbank zou immers kunnen oordelen dat de werkgever de nodige voorzorgsmaatregelen niet heeft getroffen om te vermijden dat de voertuigen van zijn werknemers beschadigd of gestolen worden. De rechter ten gronde zal hierover soeverein oordelen.
De werkgever stelt daarom liefst een gesloten en desnoods met een camera beveiligde parking ter beschikking van zijn werknemers.
Mits deze voorzorgsmaatregelen, kan de werkgever niet aansprakelijk gesteld worden voor schade of diefstal te wijten aan een onvoorzienbaar feit (toevallig feit).
giant rock
Mountainbiker

Post by giant rock »

Hallo iedereen,

Mijn mountainbike, een Giant rock, is gestolen op donderdag 9/6/11 op school (KTA Horteco in Vilvoorde).
Hij lag vast met een cijferslot, maar ik heb niets van het slot teruggevonden. Het was een blauwe,met een zwarte streep en een verstelbare voorvork.
ik hoop dat jullie mij mee kunnen helpen met mijn zoektocht naar mijn fiets [-o<
Als jullie iets zien op internet of in en rond Vilvoorde mag je mij altijd een e-mail sturen: arno.vanpraet@hotmail.com
hier een foto vanop google (hij ziet er bijna hetzelfde uit) het kader, het stuur en de wielen zijn net dezelfde als die van mij!
foto:
Image
Den Deze
Mountainbiker

Post by Den Deze »

Ik krijg altijd kippenvel als ik hier een nieuwe reactie zie komen.
Snap echt ni waarom men niet van andermans gerief kan afblijven!
mtbw
Mountainbiker

Post by mtbw »

Dat is niet zo leuk als je bike is gestolen :cry:

tip : Doe hem volgende keer op slot.
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

mtbw wrote:Dat is niet zo leuk als je bike is gestolen :cry:

Ik denk dat je hier niet veel bikes zal vinden die niet op slot waren, en aan tips hebben ze ook al niets meer.. 't is toch al te laat ze..
dejos^^
Mountainbiker

Post by dejos^^ »

MC Staf wrote:
mtbw wrote:Dat is niet zo leuk als je bike is gestolen :cry:

Ik denk dat je hier niet veel bikes zal vinden die niet op slot waren, en aan tips hebben ze ook al niets meer.. 't is toch al te laat ze..
en manne als je hem op slot doet doe het dan altijd frame aan iets vast paal ofzo zodat de hem ook niet in een camionette kunne inladen ofzo
Post Reply