chainreactioncycles.com

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
hANDYman
Mountainbiker

Post by hANDYman »

Effe offtopic

RigolleM, hoe valt dat mee zo altijd t laatste woord willen hebben? Goed? Of hebt ge zoiets van, Bwa 1 keer pet jaar ga ik toch eens minder irritant wezen...
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

hANDYman wrote:Effe offtopic

RigolleM, hoe valt dat mee zo altijd t laatste woord willen hebben? Goed? Of hebt ge zoiets van, Bwa 1 keer pet jaar ga ik toch eens minder irritant wezen...
Duh?
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

RigolleM wrote:
Hans wynants wrote:
RigolleM wrote:Overschrijven als je met kredietkaart of Paypal kunt betalen :roll:

Btw je kan ook geld overschrijven op een Paypal rekening en op die manier via Paypal betalen, hoef je geen dagen te zitten wachten... ;-)
of rechtstreeks met je credit card via pay pal betalen :wink:

moet je geen geld op paypal zetten en gaat het rechtstreeks van je creditcard maar toch met de verzekering en beveiliging van paypal :wink: =D>
En als men geen kredietkaart heeft, of die van mama/papa niet mag gebruiken, is overschrijven de enige mogelijkheid, maar via Paypal kan je preventief een bedrag storten en als je ooit iets wilt kopen hoef je geen dagen te zitten wachten op die buitenlandse overschrijving.
dan zit je met geld op een paypal acount waar je op die moment niet vrij mee kan doen wat je wil... is dat dan sneller... ik vind van niet...
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

RigolleM wrote:
Hans wynants wrote:
RigolleM wrote:Overschrijven als je met kredietkaart of Paypal kunt betalen :roll:

Btw je kan ook geld overschrijven op een Paypal rekening en op die manier via Paypal betalen, hoef je geen dagen te zitten wachten... ;-)
of rechtstreeks met je credit card via pay pal betalen :wink:

moet je geen geld op paypal zetten en gaat het rechtstreeks van je creditcard maar toch met de verzekering en beveiliging van paypal :wink: =D>
En als men geen kredietkaart heeft, of die van mama/papa niet mag gebruiken, is overschrijven de enige mogelijkheid, maar via Paypal kan je preventief een bedrag storten en als je ooit iets wilt kopen hoef je geen dagen te zitten wachten op die buitenlandse overschrijving.
Ik was vanplan om geld te zetten op paypal, maar dat duurde ook 4 dagen stond er. Dus dacht ik dat het wel sneller zou gaan als ik gewoon via overschrijving betaal.
Paypal ga ik wss toch niet veel gebruiken, bestel meestal bij vrvbike of ga het halen bij van eyck.
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Off topic : I Image RigolleM Image

He loves his cuddy, so must be some good there ... somewhere maybe ...
On Topic
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Hans wynants wrote: dan zit je met geld op een paypal acount waar je op die moment niet vrij mee kan doen wat je wil... is dat dan sneller... ik vind van niet...
Als je niet vaak online shopt dan ben je er inderdaad niks mee, en als je geen geld hebt die je kunt laten staan dan ben je er ook niks mee. Maar het was een eventuele oplossing als je vaak online shopt maar over geen kredietkaart beschikt.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

vandaag verstuurt :bounce: Een week na datum.
Benieuwd wanneer ik het ga hebben, hoop op maandag.
Mistersvekke
Mountainbiker

Post by Mistersvekke »

Ik heb het mijn vrijdag betaald met overschrijving dus ik hoop da'k morgen een bevestiging krijg da het verstuurd is.
cherryman
Mountainbiker

Post by cherryman »

Hier vorige week donderdag besteld, betaald met kredietkaart en vandaag geleverd.
Met PayPal en overschrijving heb je natuurlijk wel bijkomende vertragingen die je met een kredietkaart niet hebt.
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

Post Reply