bikepartners regio Opwijk

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Vandaag terug van de LCMT, was in tegenstelling tot wat Gonzo beweerde toch wel een zware bedoening. 4 Dagen massa's hoogtemeters (2000) en per dag minimum 90km. Lekker veel singletrack en alles erop en eraan.

Zowel Fabrice als ikzelf alles uitgereden. Wat het klassement betreft, goed maar kon beter had ik niet eens op mijn totter gegaan en vandaag tijdens laatste chrono ook nog een groot stuk verkeerd gereden :( Maar fun en bikeplezier was het des te meer, dat is het belangrijkste. Leuke formule en leuke sfeer verzekerd.

Mojo
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Mojobiker wrote:Vandaag terug van de LCMT, was in tegenstelling tot wat Gonzo beweerde toch wel een zware bedoening. 4 Dagen massa's hoogtemeters (2000) en per dag minimum 90km. Lekker veel singletrack en alles erop en eraan.

Zowel Fabrice als ikzelf alles uitgereden. Wat het klassement betreft, goed maar kon beter had ik niet eens op mijn totter gegaan en vandaag tijdens laatste chrono ook nog een groot stuk verkeerd gereden :( Maar fun en bikeplezier was het des te meer, dat is het belangrijkste. Leuke formule en leuke sfeer verzekerd.

Mojo
=D> knappe prestatie ... hoedje af =D> :lol:
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Mojobiker wrote:
BoXeR wrote:seg iets anders, zijn er nog plannen voor een editie Opwijks kampioenschap MTB ?
Nope, werd verleden keer georganiseerd door Kom Op Tegen Kanker, zij hebben wat anders gekozen dit jaar qua activiteit.

Mojo
dat neemt niet weg dat we wat kunnen opentrekken.
Als we uw mojo-intiaitief iets meer beruchtheid geven, dan hebben we al een leuk alternatief?

Streets
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Streets wrote:
Mojobiker wrote:
BoXeR wrote:seg iets anders, zijn er nog plannen voor een editie Opwijks kampioenschap MTB ?
Nope, werd verleden keer georganiseerd door Kom Op Tegen Kanker, zij hebben wat anders gekozen dit jaar qua activiteit.

Mojo
Als we uw mojo-intiaitief iets meer beruchtheid geven, dan hebben we al een leuk alternatief?

Streets
Hehe, eerst concept eens testen he.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Mojobiker wrote:
Streets wrote:
Mojobiker wrote: Nope, werd verleden keer georganiseerd door Kom Op Tegen Kanker, zij hebben wat anders gekozen dit jaar qua activiteit.

Mojo

Streets
Dat was toch al gebeurd vorig jaar? en goed bevonden?
Met een echt drankstandje erbij en we zijn vertrokken?

streets

Hehe, eerst concept eens testen he.
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Lang geleden dat hier nog wat te lezen viel !

Gisteren weer met 12 dappere krijgers ten aanval getrokken op de groenen.

Met drie extra luskes zit het nu zo wat perfect afgestemd tussen de bus en de racers. De nieuwe buschauffeur zal der wel aan sleuren zodat het elke week weer nek aan nek zal zijn.
Door ne platte band was de bus 6' voor ons aan de aankomst.

Er wier goed doorgesjeesd, een paar mannen komen duidelijk in vorm terug en daardoor wordt de snelheid nog wa extra opgedreven.

Daarna nog naar Thursdays waar de bus dan weer in 't voordeel was.

Hopelijk volgende dinsdag terug zo'n weertje !
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Het was inderdaad leuk sjeezen gisteren. Eerder tegen een constante snelheid deze keer. Goeie training voor iedereen denk ik.

Mojo
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

Mojobiker wrote:Het was inderdaad leuk sjeezen gisteren. Eerder tegen een constante snelheid deze keer. Goeie training voor iedereen denk ik.

Mojo
ik maar roepen, terwijl ge passeert op de steenweg op merchtem, de kindjes waren de werken in de straat aan het sabboteren :roll:

Streets
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Streets wrote:
Mojobiker wrote:Het was inderdaad leuk sjeezen gisteren. Eerder tegen een constante snelheid deze keer. Goeie training voor iedereen denk ik.

Mojo
ik maar roepen, terwijl ge passeert op de steenweg op merchtem, de kindjes waren de werken in de straat aan het sabboteren :roll:

Streets
Normaal als jij roept zouden we het toch moeten horen hé !
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Streets wrote:

Mojo

Streets
We hebben u wel gehoord zelle, maar opzettelijk genegeerd natuurlijk. 8) Neen hoor, Marijke had schrik er niet op tijd te zijn en we zijn dan maar doorgereden.

Mojo
Post Reply