Zowel Fabrice als ikzelf alles uitgereden. Wat het klassement betreft, goed maar kon beter had ik niet eens op mijn totter gegaan en vandaag tijdens laatste chrono ook nog een groot stuk verkeerd gereden
Mojo
Post by flaming_jakke »
Mojobiker wrote:Vandaag terug van de LCMT, was in tegenstelling tot wat Gonzo beweerde toch wel een zware bedoening. 4 Dagen massa's hoogtemeters (2000) en per dag minimum 90km. Lekker veel singletrack en alles erop en eraan.
Zowel Fabrice als ikzelf alles uitgereden. Wat het klassement betreft, goed maar kon beter had ik niet eens op mijn totter gegaan en vandaag tijdens laatste chrono ook nog een groot stuk verkeerd geredenMaar fun en bikeplezier was het des te meer, dat is het belangrijkste. Leuke formule en leuke sfeer verzekerd.
Mojo
dat neemt niet weg dat we wat kunnen opentrekken.Mojobiker wrote:Nope, werd verleden keer georganiseerd door Kom Op Tegen Kanker, zij hebben wat anders gekozen dit jaar qua activiteit.BoXeR wrote:seg iets anders, zijn er nog plannen voor een editie Opwijks kampioenschap MTB ?
Mojo
Hehe, eerst concept eens testen he.Streets wrote:dat neemt niet weg dat we wat kunnen opentrekken.Mojobiker wrote:Nope, werd verleden keer georganiseerd door Kom Op Tegen Kanker, zij hebben wat anders gekozen dit jaar qua activiteit.BoXeR wrote:seg iets anders, zijn er nog plannen voor een editie Opwijks kampioenschap MTB ?
Mojo
Als we uw mojo-intiaitief iets meer beruchtheid geven, dan hebben we al een leuk alternatief?
Streets
Mojobiker wrote:Dat was toch al gebeurd vorig jaar? en goed bevonden?Streets wrote:dat neemt niet weg dat we wat kunnen opentrekken.Mojobiker wrote: Nope, werd verleden keer georganiseerd door Kom Op Tegen Kanker, zij hebben wat anders gekozen dit jaar qua activiteit.
Mojo
Als we uw mojo-intiaitief iets meer beruchtheid geven, dan hebben we al een leuk alternatief?
Streets
Met een echt drankstandje erbij en we zijn vertrokken?
streets
Hehe, eerst concept eens testen he.
Normaal als jij roept zouden we het toch moeten horen hé !Streets wrote:ik maar roepen, terwijl ge passeert op de steenweg op merchtem, de kindjes waren de werken in de straat aan het sabboterenMojobiker wrote:Het was inderdaad leuk sjeezen gisteren. Eerder tegen een constante snelheid deze keer. Goeie training voor iedereen denk ik.
Mojo![]()
Streets
We hebben u wel gehoord zelle, maar opzettelijk genegeerd natuurlijk.Streets wrote:ik maar roepen, terwijl ge passeert op de steenweg op merchtem, de kindjes waren de werken in de straat aan het sabboterenMojobiker wrote:Het was inderdaad leuk sjeezen gisteren. Eerder tegen een constante snelheid deze keer. Goeie training voor iedereen denk ik.
Mojo![]()
Streets