chainreactioncycles.com

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Dacuba wrote:Heb ik ook niet ontvangen hoor, enkel alst verzonden was
Weet je nog hoelang het duurde na je betaling voor dat ze het opstuurden? Bij mij is alles in stock, dus dat mag het probleem niet zijn.
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

ik betaalde via overschrijving, duurde exact een week en ik had het
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Dacuba wrote:ik betaalde via overschrijving, duurde exact een week en ik had het
Ook betaald via overschrijving, donderdag overgeschreven. Ben eens benieuwd hoelang het gaat duren.
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

kleine opmerking: gekozen voor dhl express
steven31
Mountainbiker
Location: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium

Post by steven31 »

als je het via overschrijfing hebt gedaan en geen extra geld aan verzendings kosten hebt gegeven (expres dhl) kan het zijn da je 2 weken moet wachten hangt vanaf hoe druk ze het hebben... hun dhl expres klanten gaan voor :p
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

heb 10 euro verzendkosten betaald :roll:
steven31
Mountainbiker
Location: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium

Post by steven31 »

BramDR wrote:heb 10 euro verzendkosten betaald :roll:
boven op de verzendings kosten die je normaal zou moeten betalen?
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Overschrijven als je met kredietkaart of Paypal kunt betalen :roll:

Btw je kan ook geld overschrijven op een Paypal rekening en op die manier via Paypal betalen, hoef je geen dagen te zitten wachten... ;-)
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

RigolleM wrote:Overschrijven als je met kredietkaart of Paypal kunt betalen :roll:

Btw je kan ook geld overschrijven op een Paypal rekening en op die manier via Paypal betalen, hoef je geen dagen te zitten wachten... ;-)
of rechtstreeks met je credit card via pay pal betalen :wink:

moet je geen geld op paypal zetten en gaat het rechtstreeks van je creditcard maar toch met de verzekering en beveiliging van paypal :wink: =D>
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Hans wynants wrote:
RigolleM wrote:Overschrijven als je met kredietkaart of Paypal kunt betalen :roll:

of rechtstreeks met je credit card via pay pal betalen :wink:

moet je geen geld op paypal zetten en gaat het rechtstreeks van je creditcard maar toch met de verzekering en beveiliging van paypal :wink: =D>
En als men geen kredietkaart heeft, of die van mama/papa niet mag gebruiken, is overschrijven de enige mogelijkheid, maar via Paypal kan je preventief een bedrag storten en als je ooit iets wilt kopen hoef je geen dagen te zitten wachten op die buitenlandse overschrijving.
Post Reply