Nieuwe kettingen - super ingevet

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Stanny
Mountainbiker

Post by Stanny »

Bedankt voor de bestelling. Diegene die willen dat hun bussen naar Gelrode mee afkomen moeten iets laten weten. Kwestie dat MirFlash geen 40 pakketjes moet versturen en zo kunnen we port kosten ook delen.
We zijn met 2 momenteel
Voor mij ook Gelrode graag. Zal het tevens vermelden in de betalingsbevestiging.

gr,
hans
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Damned, ben vergeten over te schrijven van't weekend.
Ga dit vanavond in orde brengen.

Ik zal het wel best met Kiala laten leveren want ik woon gans in het noordoosten van ons klein landje. #-o
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

STOP

Ik heb juist een mail binnen gekregen van die mannen dat er blijkbaar een prijsverhoging is uiteraard nt aangekondigd en dat ze de Gleitmo nt meer aan dezelfde prijs kunnen leveren. De Gleitmo is ondertss ook verschwunden van de online shop !

Natuurlijk om 16h47 gestuurd, op het werk zit ik ook nt elke 5 min gekluisterd à m'n scherm.
Heb geprobeerd te bellen maar burelen zijn al gesloten.

Ik zal alvast mailen, en morgenvroeg met de mannen bellen en hun cho...en eens goed rammelen.

Der is zelfs gn spraken van een minimum aantal of zo, alleen laconiek volgende

vielen Dank für Ihren Auftrag.
Wir bedauern Ihnen mitteilen zu müssen, das Aufgrund einer unangekündigten Preiserhöhung vom Vorlieferanten, das Gleitmo Kettenspray, nicht mehr zu dem angegebenen Preis geliefert werden kann. Im Anhang finden Sie den aktuellen Preis für das Produkt, mit zwei Alternativen, welche für Sie von Interesse sein könnten. Wir bitten um Ihr Verständnis.

Links zum Alternativprodukt:
http://www.industriehandel.de/shop/Bauz ... -,art-3791
http://www.industriehandel.de/shop/Bauz ... -,art-3796

Mit freundlichen Grüßen
Ronald Nienierza
Tel.: 03461 521-262 Fax: 03461 521-259
ronald.nienierza@industriehandel.de
info@industriehandel.de
www.industriehandel.de

Hun nieuw voorstel is nu ineens 18,55 EUR/stuk geworden

Ik ga die gasten bellen morgenochtend en post verder zodra er nieuws aan het front is.
Dus aub, gelieve nt meer overschrijven, gelieve te wachten tot morgenavond.
Hopelijk kan ik toch iets bereiken.

Heb hun AGB's geprint eens doornemen, en zien of er daar iets in staat dat ik kan gebruiken als hefboom maar vrees ervoor.

Dus nogmaal, niks meer overschrijven gelieve te wachten tot morgenavond.
Vorige week in hun antwoord was er gn vuiltje aan de lucht, maar met 70 st waarschijnlijk, meer als hun huidige voorraad of ze hadden gn en volià.

:oops:
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Zal straks naar iedereen, de mail doorsturen.

Maar heb eerder goesting om de zaak af te blazen, al is de nieuwe prijs interessanter als bij Gleitmo Belgium zelf.

Wie er wil afhaken kan het voor mij doen, ik gaan daar gn poll over beginnen.
Wie afhaakt en al zou gestort hebben, zal ik uiteraard terugstorten.

De alternatieven heb ik nog niet bekeken, ik laat dat aan anderen.

Anderzijds wordt het niks, hebben we ook niet geleden, alleen enkel exciting moments om de 60 stuks te bereiken. :wink:
steven31
Mountainbiker
Location: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium

Post by steven31 »

jammer das dan peg gehad he hoopelijk denke de andere het zelfde als ik ( dat het niet erg is en wie weet lukt het een volgende keer wel).
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Bah het was een heel scherpe prijs. Te mooi om waar te zijn :wink:

Ik zal morgen wel zien wat ze te vertellen heb, zal straks eens hun AGB doornemen en zien of we een poot hebben om op te staan anderzijds die zitten in D, wij in B, en ze nt willen willen ze niet hé.
paborgin
Mountainbiker

Kettingvet Gleitmo 582

Post by paborgin »

Dames en Heren bikers,
Mag ik zo vrij zijn mezelf even voor te stellen en de reden waarom ik op dit forum aanwezig ben toelichten aub ?
Mijn naam is Patrick Borginjon, ik ben in mijn funktie verantwoordelijk voor de Industriële sales & marketing van Fuchs België N.V., binnenkort Fuchs Benelux N.V., een dochter van Fuchs Petrolub A.G., een beursgenoteerde fabrikant van smeermiddelen en nummer 10 op de wereld, Nr. 1 van de wereld als onafhankelijke smeermiddelenfabrikant. Binnen die funktie wordt het accent gelegd op Metalworking, Windpower en alles wat met Lucht-,en of Ruimtevaart te maken heeft.
Fuchs Lubritech is een zustermaatschappij van Fuchs Petrolub AG en produceert o.a. de Gleitmoprodukten.
Wij hebben gedurende de laatste weken via de website van onze Duitse collega's verschillende vragen ontvangen naar beschikbaarheid en prijs voor meer specifiek de Gleitmo 582 in spray. Idd, een zeer goed produkt voor jullie toepassing. De Gleitmo 582 is wat wij een WSL (White Solid Lubricant) noemen, in mensentaal : het smeermiddel wordt aangebracht via een spray met drijfgas en een solvent waarin de vaste smeermiddelen worden in suspensie gehouden. Eénmaal het smeermiddel is aangebracht, het solvent zorgt er trouwens voor dat het tot in de schakels, ook aan de binnenkant door zijn zeer penetrerende eigenschappen geraakt, verdampt het solvent en blijven de vaste smeermiddelen op de te smeren onderdelen. Dit geeft dit smeermiddel een langdurige werking. De eerlijkheid gebiedt me jullie te vertellen dat het product ook een vettige, wat wij noemen een natte na-laag geeft, wat het nadeel heeft dat vooral in de zomer, stof, zand, etc er kan in blijven kleven. De werking binnen de schakel, want daar draait het eigenlijk om, wordt niet beïnvloedt. In alternatief kunnen wij een Silkolene Pro Chain Spray aanbieden die, om te beginnen een pak goedkoper is en mijns insziens het ideale "zomer" produkt is daar het minder kleverig is. Voor de winter en waterbestendigheid in mijn achterhoofd houdende zou ik de Gleitmo aanbevelen. Beide produkten dienen verwijderd te worden met een solvent, water doet hier niks.
Indien jullie geïnterreseerd zijn in een groepsaankoop wil ik jullie graag de firma Traen-Coucke in Brugge aanraden. Ik werk persoonlijk al jaren met hen als distributeur en zij zullen uw belangen en logistieke behoeftes met zekerheid invullen. Voor verdere vragen en/of inlichtingen sta ik vanzelfsprekend graag ter uwer beschikking.

Met vriendelijke groeten,
Patrick Borginjon

Industrial Sales Benelux

Mobile : +32 479 71 00 10

Email : Patrick.Borginjon@fuchs-oil.com

FUCHS BELGIUM N.V.

Heideveld,54

B-1654 HUIZINGEN

Phone : +32 2 363 19 32

Fax : +32 2 363 19 00

Email : fuchs.belgium@fuchs-oil.com

URL : www.fuchs-oil.be
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Tja, wat moeten we met zo'n reactie.

Ik lees niks van een commercieel voorstel, enkel een aanbeveling voor een contact in België.
Kan op zich geen kwaad hen eens te contacteren, maar verwacht er niet teveel van.

Als industriehandel.de het been stijf houdt, kunnen we fluiten naar onze interessante prijs.
steven31
Mountainbiker
Location: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium

Post by steven31 »

rubber-12 wrote:Tja, wat moeten we met zo'n reactie.

Ik lees niks van een commercieel voorstel, enkel een aanbeveling voor een contact in België.
Kan op zich geen kwaad hen eens te contacteren, maar verwacht er niet teveel van.

Als industriehandel.de het been stijf houdt, kunnen we fluiten naar onze interessante prijs.
+1 heb ook da gevoel
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Ging hier net overschrijven en al maar goed dat ik toch maar eerst ben komen kijken.

Ik zal het wel horen of zien wat het wordt. :)
Ik zou sowieso die gasten in Brugge nekeer contacteren en horen wat ze te bieden hebben.
Post Reply