Ma 13/06/2011 Zwalm :: Vlaamse Pijl

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Deze morgen ook gestart. Rond 7u45 al op de bike en ik moet zeggen, heb ervan genoten. Ook nie zo heel veel volk tegengekomen en soms de indruk van alleen op de wereld te zijn. Is ook ne keer plezant #-o

Parcours was mooi, met mooi afwisseling tussen road en offroad. Duidelijk bepijling (wel een 3 tal plaatsen waar er een pijltje meer mocht staan).
De bevoorrading was meer dan voldoende.

Naar het einde toe efkes een beetje miezerige regen, maar dat was nogal vlug over... Naar het einde toe ook meer bikers tegengekomen, maar dat was vooral na de samenkomst met de kleinere toeren.

Als het een beetje klopt, heb ik 719 hm volgens de gps en 794 volgens de stafkaarten... dit alles op een afstand van 49.9 km...

Als ik het niet vergeet, zien ze mij hier volgend jaar zeker terug!

Zijn de foto's ergens terug te vinden?
mr White
Mountainbiker

Post by mr White »

Leuke tocht gehad, op zich wel vrij veel verhard maar doordat het zo vaak bergop ging geen enkel probleem voor mij. Ik heb het meeste genoten van de 15km na de controle, enkele leuke paadjes.

Natuurlijk is deze rit niet te vergelijken met de technische Herdermarathon maar ik heb me goed geamuseerd. Had een gemiddelde van 21 km/u maar het was ook een rit waar kon doorgereden worden. De laatste 10km heb ik een tijdje een Herder (met Ipod) in het wiel gehad maar die ben ik uiteindelijk ergens verloren onderweg.

volgende week waarschijnlijk eens de lange van Kluisbergen uitproberen :lol:
firmie
Mountainbiker

Post by firmie »

mr White wrote:Leuke tocht gehad, op zich wel vrij veel verhard maar doordat het zo vaak bergop ging geen enkel probleem voor mij. Ik heb het meeste genoten van de 15km na de controle, enkele leuke paadjes.

Natuurlijk is deze rit niet te vergelijken met de technische Herdermarathon maar ik heb me goed geamuseerd. Had een gemiddelde van 21 km/u maar het was ook een rit waar kon doorgereden worden. De laatste 10km heb ik een tijdje een Herder (met Ipod) in het wiel gehad maar die ben ik uiteindelijk ergens verloren onderweg.

Dat was ik :-D
Ben even moeten stoppen om mijn versnellingskabel na te kijken, maar helaas, de achterderrie kon niet meer gebruikt worden. Dan maar op de 11 achteraan de Molenberg op.
Prima bevoorrading en voldoende hoogtemeters.
mr White
Mountainbiker

Post by mr White »

firmie wrote:
mr White wrote:Leuke tocht gehad, op zich wel vrij veel verhard maar doordat het zo vaak bergop ging geen enkel probleem voor mij. Ik heb het meeste genoten van de 15km na de controle, enkele leuke paadjes.

Dat was ik :-D
Ben even moeten stoppen om mijn versnellingskabel na te kijken, maar helaas, de achterderrie kon niet meer gebruikt worden. Dan maar op de 11 achteraan de Molenberg op.
Prima bevoorrading en voldoende hoogtemeters.
Ik was de man met blauwe trui dus! Ik dacht al dat er iets scheelde want ge hebt mij ingehaald en ge volgde nogal gezwind!
6700
Mountainbiker

't was in orde !

Post by 6700 »

't was in orde ! Reeds m'n derde rit in de zwalmstreek dit jaar , eerst in februari , dan in mei en nu deze dus, 3 X dezelfde startplaats trouwens.
Ook deze keer was het weer genieten van wat deze prachtige streek te bieden heeft ! Organisatie , bepijling en bevoorrading waren ook OK ! Alleen jammer dat het mattentaartje op was toen we aankwamen - volgende keer zullen we wat vroeger starten ! Tot de volgende keer!
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

In het begin van de rit was er iemand foto's aan het maken vanuit een graanveld. Wie was dit of waar zijn deze foto's te verkrijgen?
molenbiker
Mountainbiker

Post by molenbiker »

de foto's komen op www.cyclobike.be
marie 66
Mountainbiker

Post by marie 66 »

MTBSDVD83 wrote:Voor de 2de keer naar Zwalm afgezakt en het was terug dik in orde. =D>

Hier nog wat beelden van mijn rit.

http://youtu.be/Ww-PHhEdqO8
Schoon filmke! :-D ...heel leuk met het groothoek effeckt :-D
Schoon zoals de tocht zelf. :-D
Ik denk dat ik je gefotografeerd heb! :bounce:
Bij deze een uitnodiging om te komen kijken naar mijn sfeerbeeldjes;

https://picasaweb.google.com/mariechris ... 13Juni2011

Mijn excuses dat het zolang heeft geduurd eer mijn foto's online stonden...het was een beetje een hectische week voor mij, er kwam steeds maar iets in de weg dat eerst moest gedaan worden #-o
Alsnog veek kijkplezier.

Groetjes en nog veel fietsplezier!
Post Reply