ardennes trophy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
trainingsbeest
- Mountainbiker
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
weer teleurgesteld naar huis
,
Deftig gestart op de 90km ondanks ik helemaal achteraan ben vertrokken ,1ste bos wa kunnen opschuiven tot halfweg het bos er ene mij de pas afsneed en te kort de bocht moest nemen en voorwiel gleed weg en op de grond (goeie blauwe plek op de bil )allé een sorry en ik weer weg met zadel wa scheef ,1min later 1ste put en zadel was eraf
leuk zoeken achter al de stukjes van mijn schmolke pen tussen een halve groep mtb'ers in het bos
,resultaat helemaal achter de groep van de 70km kunen aanzetten mits het effe duurde eer ik als weer juist gemonteerd had
De goesting was direct weg en uiteindelijk de 50km gedaan mits de benen blijkbaar toch niet goed waren
Mooie parcours van de 50km en hopelijk beter in malmedy
Deftig gestart op de 90km ondanks ik helemaal achteraan ben vertrokken ,1ste bos wa kunnen opschuiven tot halfweg het bos er ene mij de pas afsneed en te kort de bocht moest nemen en voorwiel gleed weg en op de grond (goeie blauwe plek op de bil )allé een sorry en ik weer weg met zadel wa scheef ,1min later 1ste put en zadel was eraf
leuk zoeken achter al de stukjes van mijn schmolke pen tussen een halve groep mtb'ers in het bos
De goesting was direct weg en uiteindelijk de 50km gedaan mits de benen blijkbaar toch niet goed waren
Mooie parcours van de 50km en hopelijk beter in malmedy
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
De 90 gedaan maar wel op karakter en serieus afgezien. De benen wouwen niet mee , en als deed direct zeer. Deze rit kwam te snel voor mij achter LCMT om een snelle tijd neer te zetten. Maar wel een prachtig parcours met een prima organisatie. Mooie werk van de seingevers

Vandaag ook weer gestart voor de 90k. Schitterende organisatie met aan het begin van elke klim een bord met nr en alle relevante gegevens. Bevoorradingen waren top en vooral de Tuc koekjes smaakten af. De vele seingevers verdienen idd ook een dikke pluim.
Wel onderweg veel pechvogels gezien met lekke banden. Binnen 2 weken RDHF. Hopelijk valt dan het weer ook zo goed mee.