jij mag doen en denke wa je wil man maar zou jou wel eens in het echt wille ontmoeten. dan mag je bla bla bla zeggen als je dan er nog zo over denkt.K&Jprojects wrote:blablabla
scott genius 10 hij is klaar
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Meer veerweg en meer spieren in gebruik ook met die ovalen kettingbladen.Angelo. wrote:How gek. Had jij al pijn als jij over klinkers moest rijden???? Maar goed dat je nu dan heel veel veerweg hebt om dat te kunnen compenseren.
Dat wordt een superfiets om die all-mountain toertochtjes in dardennen te rijden.steven31 wrote:voor klimme,n en zo zijn ze ook goed als ik het goe gelezen heb om da je meer kracht kan zetten aangezien je iets meer spier gebruikt.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Alé man, post es een foto van jezelf...steven31 wrote:jij mag doen en denke wa je wil man maar zou jou wel eens in het echt wille ontmoeten. dan mag je bla bla bla zeggen als je dan er nog zo over denkt.K&Jprojects wrote:blablabla
- eefsanders
- Mountainbiker
Post by eefsanders »
Kijk weer wat wijzer geworden, kon het op de website van Roter nou niet zo 123 vinden.3d+ is voor een bb30 op een genius 10 kun je alleen de gewone 3D en niet de 3D+ gebruiken. da is wa all4bikes tegen mij zij voor ik ze bestelde.
Heb zelf ook al een over klinkers mogen rijden, dit ook met een Genius prima hoor
Het doseren met een Q-rings heb ik ook kunnen proberen en ook dit ging naar mijn gevoel ook beter, nogmaals was wel op op een totaal andere bike. Zou het eens moeten vergelijken op die van Stevenok, ik gebruik de Genius alleen in heuvelgebieden op vaak behoorlijke technische trails (omhoog en naar beneden) waar doseren wel belangrijk is en Q-rings mijn inziens minder in hun voordeel zijn. Voor die enkele marathons die ik rij per jaar (waar ik de Genius niet echt goed in vind) is het dan voor mij geen optie.
Het lijkt wel of je de pedaalkracht bij iedere stand van de crank sneller aan kan spreken.
-
pieter mels
- Mountainbiker
- Location: cannondale scalpel team replica & Van nicholas astraeus
Post by pieter mels »
ik vind dit topic erg onoverzichtelijk en idd veel gezwets over allerlei dingen. Ook het feit dat er bijna geen foto's zijn van de opbouw of huidige montage van de fiets, maakt het voor de vele forumlezers hier niet makkelijker op.
dus als je gewoon eens foto's zou posten, dan zou het voor veel mensen opheldering geven.
op het plaatsen van bonnen rekeningen etc, zit niemand te wachten, t feit dat mensen dat doen is meer stoefen en opscheppen over hun materiaal.
zaken als je eigen laten opmeten, van te voren uitzoeken wat je doel van de fiets is etc zijn volgens mijn toch wel de beginselen basis dingen die moeten gebeuren.
dus als je gewoon eens foto's zou posten, dan zou het voor veel mensen opheldering geven.
op het plaatsen van bonnen rekeningen etc, zit niemand te wachten, t feit dat mensen dat doen is meer stoefen en opscheppen over hun materiaal.
zaken als je eigen laten opmeten, van te voren uitzoeken wat je doel van de fiets is etc zijn volgens mijn toch wel de beginselen basis dingen die moeten gebeuren.
- steven31
- Mountainbiker
- Location: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium
ging ik ook niet platsen maar ik zit ni te wachten op comentaar als die kerel waar ik da op reageerde en ook ni op komentaar als de jouwe. zeg dan gewoon niets en wacht af tot ik terug wa meer fotos kan plaatsen. de bike staat niet bij mij maar bij de lbs zo als ik al eerder had verteld.pieter mels wrote:ik vind dit topic erg onoverzichtelijk en idd veel gezwets over allerlei dingen. Ook het feit dat er bijna geen foto's zijn van de opbouw of huidige montage van de fiets, maakt het voor de vele forumlezers hier niet makkelijker op.
en de voledige fotos komen er nu als hij helemaal klaar is. het brut consept kun je nu al zien dus waarom niet wat geduldiger zijn, inplaats van kritiek te geven da helemaal niks met de fiets te maken heeft. en als je het onduidelijk vind niemand verplicht je van dit te lezen he.
dit is de laatste keer da ik reageer op zulke opmerkingen als. als je iets over de fiets zelf wil vragen of weten antwoord ik nog met veel plezier. als je iets construktief te vertellen hebt zal ik er zeker ook op reageren. maar over de rest ga ik dus niet meer reageren.
heb me al laten opmeten dus das ook al gebeurt. heb ik hier trouwens ook al vermeld. doelstelling wist ik ook al in grote lijne voor ik fiets had gekocht is alleen maar meer gericht geworden door verschillende ervaringen te lezen. en als ze me een leugenaar noemen ( niet met zoveel woorden maar komt er wel op neer) dan is het ni voor te stoeffen da ik bewijs wil laten zien maar voor degelijk aan die persoon aan te tonen da ik niet lieg. dus mensen die gewoon gefrustreet op fotos zitten te wachten denk eens hoe gefrustreert ik me voel dak er nog ni op kan rijden en al zoveel geld heb uit gegeven. en heb gedult. fotos komen wel da zul je dan op pagina 1 zien dan gaan al die fotos die er nu staan weg en komen de voledig afgebouwde fotos met close up shots.
-
pieter mels
- Mountainbiker
- Location: cannondale scalpel team replica & Van nicholas astraeus
Post by pieter mels »
steven31 wrote:ging ik ook niet platsen maar ik zit ni te wachten op comentaar als die kerel waar ik da op reageerde en ook ni op komentaar als de jouwe. zeg dan gewoon niets en wacht af tot ik terug wa meer fotos kan plaatsen. de bike staat niet bij mij maar bij de lbs zo als ik al eerder had verteld.pieter mels wrote:ik vind dit topic erg onoverzichtelijk en idd veel gezwets over allerlei dingen. Ook het feit dat er bijna geen foto's zijn van de opbouw of huidige montage van de fiets, maakt het voor de vele forumlezers hier niet makkelijker op.
en de voledige fotos komen er nu als hij helemaal klaar is. het brut consept kun je nu al zien dus waarom niet wat geduldiger zijn, inplaats van kritiek te geven da helemaal niks met de fiets te maken heeft. en als je het onduidelijk vind niemand verplicht je van dit te lezen he.
dit is de laatste keer da ik reageer op zulke opmerkingen als. als je iets over de fiets zelf wil vragen of weten antwoord ik nog met veel plezier. als je iets construktief te vertellen hebt zal ik er zeker ook op reageren. maar over de rest ga ik dus niet meer reageren.
heb me al laten opmeten dus das ook al gebeurt. heb ik hier trouwens ook al vermeld. doelstelling wist ik ook al in grote lijne voor ik fiets had gekocht is alleen maar meer gericht geworden door verschillende ervaringen te lezen. en als ze me een leugenaar noemen ( niet met zoveel woorden maar komt er wel op neer) dan is het ni voor te stoeffen da ik bewijs wil laten zien maar voor degelijk aan die persoon aan te tonen da ik niet lieg. dus mensen die gewoon gefrustreet op fotos zitten te wachten denk eens hoe gefrustreert ik me voel dak er nog ni op kan rijden en al zoveel geld heb uit gegeven. en heb gedult. fotos komen wel da zul je dan op pagina 1 zien dan gaan al die fotos die er nu staan weg en komen de voledig afgebouwde fotos met close up shots.
- MC Staf
- Mountainbiker
http://www.youtube.com/watch?v=IxYgcM4ftiQ
Hee Steven, take it easy he.. ge moet u der ni aan storen ze, mountainbikers zijn een volkje apart..
Persoonlijk aanvallen (en dreigen met azzek u int echt zien eh..OOEEEEEE..
) haalt echt niks uit.. Tzorgt alleen voor leuke afwisseling tijdens de examens
Staf
Hee Steven, take it easy he.. ge moet u der ni aan storen ze, mountainbikers zijn een volkje apart..
Persoonlijk aanvallen (en dreigen met azzek u int echt zien eh..OOEEEEEE..
Staf
+1RigolleM wrote:Het wordt tijd dat men hier een post STOP inroept tot de fiets klaar is!
ben wel eens benieuwd naar het uiteindelijke resultaat...
totaal niet slecht bedoeld trouwens maar ik denk steven, dat je het jezelf wat moeilijk hebt gemaakt, iets simpelere componenten en je fiets had misschien al klaar geweest?
ofwel is je LBS niet echt de vlotste mens...
hoe dan ook, succes met wachten man