Wordt. De cadanssensor niet gebruikt bij velen? Is de 'goeie' cadans niet belangrijk bij het MTBken? Je snelheid kan ook afgelezen worden door meting via GPS neem ik aan?RigolleM wrote:In verschillende 'online' shops te vinden voor € 379 (gpsshop.nl, hartslagmeterhop.nl, futurumshop.nl,...), maar bij hartslagmetershop.nl is er een interessantere bundel namelijk Edge 800 + HR (enkel premium hartslagmetersensor/band) voor € 339, als je weet dat de HR sensor/band los € 79 kost en de meesten de speed/cadanssensor niet gebruiken.
edge 800 .... ?
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
IK gebruik de cadans sensor enkel op de baan (racer), tijdens het MTB'en interesseert mij dit minder.JeeveeJ wrote:Wordt. De cadanssensor niet gebruikt bij velen? Is de 'goeie' cadans niet belangrijk bij het MTBken? Je snelheid kan ook afgelezen worden door meting via GPS neem ik aan?RigolleM wrote:In verschillende 'online' shops te vinden voor € 379 (gpsshop.nl, hartslagmeterhop.nl, futurumshop.nl,...), maar bij hartslagmetershop.nl is er een interessantere bundel namelijk Edge 800 + HR (enkel premium hartslagmetersensor/band) voor € 339, als je weet dat de HR sensor/band los € 79 kost en de meesten de speed/cadanssensor niet gebruiken.
bedankt voor de tip, hij is besteld!RigolleM wrote:In verschillende 'online' shops te vinden voor € 379 (gpsshop.nl, hartslagmeterhop.nl, futurumshop.nl,...), maar bij hartslagmetershop.nl is er een interessantere bundel namelijk Edge 800 + HR (enkel premium hartslagmetersensor/band) voor € 339, als je weet dat de HR sensor/band los € 79 kost en de meesten de speed/cadanssensor niet gebruiken.
Wat is die openmtbmaps? Is die vergelijkbaar met de topo benelux?saiko wrote:ja, maar een gratis versie van openmtbmaps is voldoendeJeeveeJ wrote:En klopt het dat je voor MTB ook echt de topokaart nodig hebt?
De topo benelux is toch ook vast wel gratis te vinden op het net?
http://www.google.be/search?q=openmtbma ... 1I7GZAZ_nlJeeveeJ wrote:Wat is die openmtbmaps?