chainreactioncycles.com

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
ReeVeS
Mountainbiker

Post by ReeVeS »

ik denk dat crc soms mist in hun wisselkoersen ... heb daar laatst een kader gekocht voor 440€ ... dag nadien stond hij terug aan 660€ ...
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Hoelang duurt een overschrijving naar de UK? Heb donderdag het geld overgeschreven, maar nog altijd geen bevesteging gekregen dat ze het geld hebben.
MaartenW
Mountainbiker
Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross

Post by MaartenW »

steven31 wrote:heb een over de verschillende lande aan het kijken geweest naar de prijzen van crc en belgie kwam tog 1 van de goedkoopste uit. ik vind het wel raar da zelfs hun prijzen in de uk duurder zijn dan in belgie. Duitsland shiet daar nog een stukske onder qua prijs. als er hier vlamingen in duitsland wonen mischien kunne we dan iets overeen komen :-D
Voor uk is dat omdat ze geen verzendkosten aanrekenen ze vragen dan gewoon enkele% meer en recupereren de kosten zo.
MaartenW
Mountainbiker
Location: Canyon ES5,Fondriest Domino plus, Colnago Master, Schauff Track, Diamant Cross

Post by MaartenW »

BramDR wrote:Hoelang duurt een overschrijving naar de UK? Heb donderdag het geld overgeschreven, maar nog altijd geen bevesteging gekregen dat ze het geld hebben.
2 bankwerkdagen komt dus normaal Dinsdag op hun rekening mss vandaag(uk banken zijn vandaag wel open)
MaartenW
Mountainbiker

Post by MaartenW »

ReeVeS wrote:ik denk dat crc soms mist in hun wisselkoersen ... heb daar laatst een kader gekocht voor 440€ ... dag nadien stond hij terug aan 660€ ...
doen ze wel meer prijzen sterk laten fluctueren
steven31
Mountainbiker
Location: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium

Post by steven31 »

MaartenW wrote:
steven31 wrote:heb een over de verschillende lande aan het kijken geweest naar de prijzen van crc en belgie kwam tog 1 van de goedkoopste uit. ik vind het wel raar da zelfs hun prijzen in de uk duurder zijn dan in belgie. Duitsland shiet daar nog een stukske onder qua prijs. als er hier vlamingen in duitsland wonen mischien kunne we dan iets overeen komen :-D
Voor uk is dat omdat ze geen verzendkosten aanrekenen ze vragen dan gewoon enkele% meer en recupereren de kosten zo.
maar als je voor een bepaald bedrag koopt dan rekenen ze nergens verzendings kosten.
JanRoose
Mountainbiker

Post by JanRoose »

Nog eens opnieuw mijn vraagje.
Gaat er hier binnenkort nog iemand iets bestellen op crc? (liefst vanuit west-vlaanderen)
Het gaat om dit, http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=28823 , eigenlijk een goedkoop en klein dingetje maar beetje dom denk ik om dit afzonderlijk te bestellen, betaal ik wat veel verzendkosten vergeleken met kostprijs product.

Alvast bedankt

Mvg,

Jan
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

ReeVeS wrote:ik denk dat crc soms mist in hun wisselkoersen ... heb daar laatst een kader gekocht voor 440€ ... dag nadien stond hij terug aan 660€ ...
Jep die manne gaan der tege. Voor het vrouwke aant zien geweest voor ne koerskader.

was eerst rond de 400 euro en ik heb hem enkele dagen later gekocht voor 109 euro :-D
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

MaartenW wrote:
BramDR wrote:Hoelang duurt een overschrijving naar de UK? Heb donderdag het geld overgeschreven, maar nog altijd geen bevesteging gekregen dat ze het geld hebben.
2 bankwerkdagen komt dus normaal Dinsdag op hun rekening mss vandaag(uk banken zijn vandaag wel open)
Vandaag ook nog geen bevestiging gekregen dat het geld is ontvangen, raar...
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Heb ik ook niet ontvangen hoor, enkel alst verzonden was
Post Reply