Indeed, dramatische bepijling.
Meer een zoektocht dan een TT.
En véél te véél asfalt. Meerdere stroken laten liggen.
En zeggen dat je vanuit Mesen niet naast 't Heuvelland kunt kijken...
Zo 12/06/2011 Mesen :: Mesen Classic VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
casa verde
- Mountainbiker
ik vond er ook niet veel aan , het mooiste was de afdaling in het bos van Ploegsteert die ik tweemmaal gedaan heb en de track naast de Leie. Ben aangekomen met 71 km op de teller ipv 50. Gelukkig heeft Mesen een opvallende kerktoren waarop ik mij kon oriënteren om terug te raken na de doortocht van het speedway circuit in Waasten.
- Kootje Cluyte
- Mountainbiker
tour met potentieel
Post by Kootje Cluyte »
Heb deze morgen de 50 km afgehaspeld. Leuk toerke.. en dat voor de eerste keer.
Er zit progressie in dit parcours. De bepijling is inderdaad voor verbetering vatbaar. Hopelijk laten jullie zich niet van streek brengen door al de negatieve commentaren en werken jullie aan de te verbeteren punten. Succes in ieder geval. 
- Offroadbiker
- Mountainbiker
Post by Offroadbiker »
Wa Was Da ? Er waren volgens mij twee goeie dingen 1e de inschrijving met de nodige uitleg over de bepijling 2e de bedoeling. Ook geen erg dat dat Het heuvelland niet wordt aangesproken .Maar wel erg om zo'n parcours aan te bieden .De verplaatsing van Wetteren naar Mesen was dan wel Jammer 
- Klimmerken
- Mountainbiker
Post by Klimmerken »
Vanmorgen vertrokken in Mesen en maar liefst 10 kilometer misreden. Bepijling was een groote 0.
. Bevoorrdaing was goed maar kon wel eerder aangegeven worden. Bijna over gereden en 1 is niet genoeg. De toer zelf vond ik zeer goed. Mooie streek
.
-
bunny_gone_bad
- Mountainbiker
Post by bunny_gone_bad »
Laat jullie niet van de wijs brengen Mesen! Een hele mooie streek, een hele mooie opgezette toertocht voor de eerste maal, er was maar één bevoorrading maar alles was er zeker voor handen. Gewoon iets beter letten op de pijlen ofwel zoals wij het doen in Dikkebus, af en toe iemand laten aanzetten van de organisatie met enkele pijlen voorhanden om alles te checken.
Een lekker alternatiefje achteraf kan zorgen voor extra geld in de kassa en geeft een toertocht een meerwaarde waardoor er het jaar erop meer bikers kunnen worden aangetrokken. (mond-aan-mond reclame in het bikerswereldje is een uitstekende reclame).
Een lekker alternatiefje achteraf kan zorgen voor extra geld in de kassa en geeft een toertocht een meerwaarde waardoor er het jaar erop meer bikers kunnen worden aangetrokken. (mond-aan-mond reclame in het bikerswereldje is een uitstekende reclame).
Ik hou het bij het feit dat alle eerste keren moeilijk zijn. Er was inderdaad veeeeeeeeeel meer uit de streek te halen, daarom zelfs niet naar heuvelland toe. Nochtans is de organisator een gepassioneerd fietser. @ Marc, was dit parcours een bewuste keuze? Als inwoner van de streek moet ge toch geweten hebben welke prachtige alternatieven er voor handen zijn.
Niettemin, chapeau voor de organisatie die ge op poten gezet hebt. Zowel cyclo en mtb!
Niettemin, chapeau voor de organisatie die ge op poten gezet hebt. Zowel cyclo en mtb!
-
TAF RAPIDO
- Mountainbiker
Post by TAF RAPIDO »
Alles is al gezegd qua bepijling alleen dit nog als er al pijlen waren dan nog met verf op de bomen
maar niettemin is dit een zeer mooie streek.
CIAO TAF
CIAO TAF