Niemand? tis nogal dringend? :pJeeveeJ wrote:Kan iemand me zeggen waar het interessant is om een kijkje te gaan nemen ivm schoenen?
Vandaag naar Van Eyck in Aalst geweest maar persoonlijk vond ik het te weinig keus. Ook vond ik sommige prijzen (180-210 euro) er wel wat over.
Graag wens ik er maar nen euro of 50-70 aan uit te geven.
Welke MTB schoenen heb jij?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gaerne is breder. Weliswaar een carbon bijna nergens te passen.
Vroeger de Nike's (misschien nog ergens iets te vinden)
Voor de rest zijn precies allemaal ballerina's, de Mavi Fury is nt zo breed maar knelt minder, maar houd ook minder de hiel, in dat opzicht zijn de Sidi's de max.
Blijkbaar zou Sidi voor 2012 (enfin da zeggen ze al jaren) echt bredere brengen.
Vroeger de Nike's (misschien nog ergens iets te vinden)
Voor de rest zijn precies allemaal ballerina's, de Mavi Fury is nt zo breed maar knelt minder, maar houd ook minder de hiel, in dat opzicht zijn de Sidi's de max.
Blijkbaar zou Sidi voor 2012 (enfin da zeggen ze al jaren) echt bredere brengen.
- steven31
- Mountainbiker
- Location: scott genius 10 frame met zelfde carbon als genius premium
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... c&start=50 hier staan mijn shimano M3010 S afgebeeld kan nog geen ervaring over zeggen want pff men fiets is nog niet klaar grr op onderdelen wachten kan lang duren