Ik heb mijn peer afgezien maar het was wel de moeite waard!
Zeer mooi parcour en goede bevoorrading.
Sankt Wendel 2 oktober 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- TJ!
- Mountainbiker
het was naar volgens onze reporter ter plaatse serieus de moeite. Zijn volledig verslag op onze site
Ik had meer geluk dan jullie reporter
Ik heb mij kunnen inschrijven bij de elite renners met vergunning
zodat ik als eerst heb kunnen vertrekken met al de beroemdheden!
Mooi volk trouwens ook bij de vrouwen!!!
Lang geeft het echter niet geduurd want na de eerste beklimming
zag ik al heel veel sterretjes!
En ik dacht dat ik al goed kon fietsen
Ik zal nog heel veeeel moeten trainen.
Ik heb mij kunnen inschrijven bij de elite renners met vergunning
zodat ik als eerst heb kunnen vertrekken met al de beroemdheden!
Mooi volk trouwens ook bij de vrouwen!!!
Lang geeft het echter niet geduurd want na de eerste beklimming
zag ik al heel veel sterretjes!
En ik dacht dat ik al goed kon fietsen
Ik zal nog heel veeeel moeten trainen.
ook geweest , ook in de eerste blok gestart en diene Fumic da is een showbeest , was tegen ons bezig maar we verstonden er toch niets van .
Parkour was op het begin zwaar , na 35km was het vlakker , het was niet al te vettig .
Prachtige organisatie , alles tip top in orde .
Mijn tijd was 5h21 en een 120ste paats algemeen , ben er vreet content van .
Nu nog de Roc D'azur en het seisoen zit er op .
jo
Parkour was op het begin zwaar , na 35km was het vlakker , het was niet al te vettig .
Prachtige organisatie , alles tip top in orde .
Mijn tijd was 5h21 en een 120ste paats algemeen , ben er vreet content van .
Nu nog de Roc D'azur en het seisoen zit er op .
jo
Ha Jo,
We zullen mekaar dan terug tegen het lijf lopen in de Roc d'Azur. Wij (mijn vrouw) en ik vertrekken vertrekken vandaag richting Roc ... Ja, 't is conge voor ons, gisteren nog wat genoten van Sankt Wendel ...
Mijn tijd was 6u14, 261ste in klassement (ben de reporter op de southparkbikers site). Voor iemand zoals ik is dat een mooie prestatie. Zeker daar ik eigenlijk nooit echt diep moeten gaan ben.
Tot aan de Cote d'Azur ! ( Daar ga ik me eens pleurus rijden ... )
- Peter
We zullen mekaar dan terug tegen het lijf lopen in de Roc d'Azur. Wij (mijn vrouw) en ik vertrekken vertrekken vandaag richting Roc ... Ja, 't is conge voor ons, gisteren nog wat genoten van Sankt Wendel ...
Mijn tijd was 6u14, 261ste in klassement (ben de reporter op de southparkbikers site). Voor iemand zoals ik is dat een mooie prestatie. Zeker daar ik eigenlijk nooit echt diep moeten gaan ben.
Tot aan de Cote d'Azur ! ( Daar ga ik me eens pleurus rijden ... )
- Peter
- Pete Mudracer
- Mountainbiker
Post by Pete Mudracer »
Bij Tim gaat de tijd vlug, bij ons wat trager.... pfff. Ik ga iemand anders moeten zoeken om mee te trainen vrees ik.tbfkai wrote:En onze Shorty zien staan?
25ste bij de amateurs en 6de in zijn leeftijdscategorie.
Daar gaan we nog meer van horen.
En te zeggen dat ik die 2 jaar geleden nog kon losrijden.![]()
De tijd gaat vlug
En as ik nu zeg dat ik verkouden was en geen kracht in de benen had en na 70km dood zat,dan gaan jullie mij niet geloven zeker??En TOCH is da de waarheid.
Ma ik ga niet klagen zanne,ben nog tevreden natuurlijk
Stefaan de Gendt zijn tijd gezien?Eindelijk loont zijn training,doe zo verder en volgend jaar hopelijk minder pech he.
Schoon parcours,goed op en af,vrij snel weliswaar.Een echte aanrader,zeker met die organisatie.
@Pete: waarom nen andere om mee te trainen?Vanaf nu tt en das opt gemak he.
Ma ik ga niet klagen zanne,ben nog tevreden natuurlijk
Stefaan de Gendt zijn tijd gezien?Eindelijk loont zijn training,doe zo verder en volgend jaar hopelijk minder pech he.
Schoon parcours,goed op en af,vrij snel weliswaar.Een echte aanrader,zeker met die organisatie.
- chris
- Mountainbiker
op het gemak voor u is volle bak voor ons .... als ge achterblijft moogt ge nog mee....Shorty wrote:En as ik nu zeg dat ik verkouden was en geen kracht in de benen had en na 70km dood zat,dan gaan jullie mij niet geloven zeker??En TOCH is da de waarheid.
Ma ik ga niet klagen zanne,ben nog tevreden natuurlijk![]()
-
Guest
Post by Guest »
Dan zeg ik dat je goed op weg ben, een semi prof te worden :DShorty wrote:En as ik nu zeg dat ik verkouden was en geen kracht in de benen had en na 70km dood zat,dan gaan jullie mij niet geloven zeker??En TOCH is da de waarheid.
Ma ik ga niet klagen zanne,ben nog tevreden natuurlijk![]()
die hebben ook altijd van die 'verhalen' klaar
En wat bedoel je met op het 'gemak'? Dat jij al op het 'gemak' zit als wij nog maar toekomen? Man, man wat voel ik mij ineens oud