Zo 12/06/2011 Diest :: Mountainbiketocht M.T.B. Kelberg v.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

alsof die averages van jullie op TOERTOCHTEN mij interesseren ;-) het was idd een zeer snelle tocht
MAAR
telkens als ik richting limburg ga fietsen is er wel 1 knudde wannabee/laagvlieger die mij de kant inrijdt en ik ben niet bepaald een slak, als ik in de walen ga fietsen heb ik da nooit voor, ik herhaal NOOIT. Zeer eigenaardig toch ... (is 1 van de redenen waarom ik niet zo graag fiets in limburg) (jaja diest is niet limburg)
METTESC
Mountainbiker

Prachtige TT

Post by METTESC »

Practige TT, snel parcours , maar zeker niet vlak.
klimmetjes genoeg om u choco te rijden.

Alles top verlopen, goede bepijling goede bevoorrading ( misschien iets te weinig plaats, vrij druk daar vandaag )

Volgend jaar zeker terug
Proficiat voor de organisatie !!

**** Rit GPS ( 60 km ) **** =D>
http://www.gpsies.com/mapUser.do?username=Mettie

Ter attentie : Als iemand zijn pompje heeft verloren, ik heb dit opgeraapt, en met een klein beetje beschrijving mag de eigenaar dit komen afhalen.

8)
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

Ook hier geweest voor de 60km.
Jammer genoeg op +/_ 30km redelijk zwaar ten val gekomen op een nijdig klimmetje. Uitgeschoven over boomwortels en met de knie pal op een wortel terecht gekomen. #-o
Ze ziet wat dik en blauw maar zo te zien/voelen is er verder niet al teveel aan de hand.

Tocht was inderdaad snel te noemen met redelijk wat asfalt.
Toch een aantal erg leuke klimmen en goede bevoorradingen.

Wat ik wel gemist heb, waren seingevers aan de sommige toch wel erg gevaarlijke banen.

http://connect.garmin.com/activity/91792856
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

Ik heb mij goed geamuseerd op de 60 km.
Er werden wat foto's getrokken. Zijn deze ergens beschikbaar ?
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

Hoewel het lijf en de benen niet echt mee wilde werken - (Het verstoorde eet- en slaappatroon door een week nachtshift zal daar wel de oorzaak van zijn.) - heb ik mij goed geamuseerd.
Ik ben pas om 09:30u van start gegaan voor de grootste tocht waardoor het op de lussen van de 60km zeer rustig was.

Tocht was prima bepijld en de bevoorradingen waren in orde.
Afspuitstand en bewaakte fietsenstalling ook.

Ik heb weer een leuke zondagvoormiddag gehad. :-D =D>

Mijn Garmin gaf 59.11km en 520hm.
Gator
Mountainbiker

Post by Gator »

phille wrote:alsof die averages van jullie op TOERTOCHTEN mij interesseren ;-) het was idd een zeer snelle tocht
MAAR
telkens als ik richting limburg ga fietsen is er wel 1 knudde wannabee/laagvlieger die mij de kant inrijdt en ik ben niet bepaald een slak, als ik in de walen ga fietsen heb ik da nooit voor, ik herhaal NOOIT. Zeer eigenaardig toch ... (is 1 van de redenen waarom ik niet zo graag fiets in limburg) (jaja diest is niet limburg)
+1
en ik ben zelf van Limburg, maar ga om die reden dus liever naar de Ardennen, Heverlee en omstreken of Voeren (ja, dat is Limburg)
avg: geen idee, maar het ging goed vooruit :)
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Toffe tocht, met zeer lekker appelsienen aan de bevoorrading!
Astamoës
Mountainbiker

Post by Astamoës »

Hmm hmm, de verbindingsstukken -had ik de indruk- verbonden vooral verbindingsstukken met elkaar... Daartussen ontbrak entwa op de occasionele uitzondering na, natuurlijk!
Enfin soit, in Diest heb ik al menig betere toer gereden!!!
Figures: 124 km met 22.9 avg. Fungehalte onder avg. Wel goede afpijling en bevoorrading!
merida black&white
Mountainbiker

Post by merida black&white »

Phille81 wrote:
phille wrote:met mijn 34.8avg zat ik wel op mijn honger
Amai da's snel !! Als da klopt : chapeau =D>
Kunt ge met zo'n gemiddelde nie bijna chrono-ritten gaan winnen ? :-)
moe prof worden denk ik
Bruno1980
Mountainbiker

TT Diest

Post by Bruno1980 »

Inderdaad snelle TT zoals aangehaald, maar dacht ook dat er meer ST in voor gingen komen. In en rond Diest valt er denk ik toch meer uit te halen. Komen dan misschien veel stukken uit andere tochten terug, maar het zijn wel fun stukjes. Voor de rest goede bepijling, goede bevoorrading (was al redelijk uitgeput toen we passeerden).
Hoop dat de persoon de we gedepanneerd hebben zijn tocht goed heeft kunnen uitrijden :-)
Post Reply