ja, niet echt ideaal....tom_77 wrote:heeft er iemand ervaring met een smart sam als achterband in de modder?
is dit te doen, of leg ik beter iets anders?
ardennes trophy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
+1Donavan wrote:Der zal weinig modder te bespeuren zijn wi denk ik.tom_77 wrote:heeft er iemand ervaring met een smart sam als achterband in de modder?
is dit te doen, of leg ik beter iets anders?
Ik gebruik 'in de modder' Geax Gato 2.1, beste band die ik ooit gehad heb.
Maar ik denk dat het morgen mooi te doen is met zomerbanden, zoals RaceKings
toch de roro erop gesmeten, ken die band wat beter ivm smart samRigolleM wrote:'t Heeft wat geregend en onmiddellijk de modderband eropjulie wrote:ja, niet echt ideaal....tom_77 wrote:heeft er iemand ervaring met een smart sam als achterband in de modder?
is dit te doen, of leg ik beter iets anders?![]()
X-king voor en The Raven achter zullen moeten volstaan
goeie comboRigolleM wrote:'t Heeft wat geregend en onmiddellijk de modderband eropjulie wrote:ja, niet echt ideaal....tom_77 wrote:heeft er iemand ervaring met een smart sam als achterband in de modder?
ik rij het hele jaar door met een Xking voor en een Rking achter.RigolleM wrote:'t Heeft wat geregend en onmiddellijk de modderband eropjulie wrote:ja, niet echt ideaal....tom_77 wrote:heeft er iemand ervaring met een smart sam als achterband in de modder?
Ik antwoordde op de vraag of de smart sam goed is in de modder en dat is hij niet.
Wat het parcours betreft, het zal er zeker niet super modderig bij liggen, maar het is hier gisteren af en toe nog met bakken uit de lucht gevallen. Verder heb ik begrepen dat sommige afdalingen er nogal verraderlijk bij liggen door die hevige regenval.
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
Wissel ni graag constant van banden in de zomer. Gebruik Nozisch en dat is zo'n vuil plakkerij . Laat mijn banden zoals ze zijn geax saguara , maar als het te vettig moest liggen denk ik niet de 90 uit te rijden . Ga wel zeker gaan , want voor het zelfde geld is het parcours goed berijdbaar.
julie, zijt ge daar wel zeker van ?julie wrote:volgens iemand die het parcours is wezen verkennen, ligt het er redelijk modderig bij en ook vaak erg glad. Dus goede banden zijn wel aanbevolen.
ik heb vandaag een 65 km gefietst tussen Hockai - Waimes - Malmédy (stukken RDHF, Cimes, GR's, ...) en ik heb praktisch geen modder gehad. In Botrange is gisteren toch ook nog 12 liter gevallen ! Ik had de indruk dat het ofwel nog vrij snel wegtrekt, of dat de normale modderpaden nog altijd keihard als beton zijn en het water er meer overgespoeld heeft dan erin getrokken.
Kleren nog schoon, en fiets zal snel gekuist zijn.
ik heb dit via het bmb forum, van iemand die de route heeft gereden..lowie wrote:julie, zijt ge daar wel zeker van ?julie wrote:volgens iemand die het parcours is wezen verkennen, ligt het er redelijk modderig bij en ook vaak erg glad. Dus goede banden zijn wel aanbevolen.
ik heb vandaag een 65 km gefietst tussen Hockai - Waimes - Malmédy (stukken RDHF, Cimes, GR's, ...) en ik heb praktisch geen modder gehad. In Botrange is gisteren toch ook nog 12 liter gevallen ! Ik had de indruk dat het ofwel nog vrij snel wegtrekt, of dat de normale modderpaden nog altijd keihard als beton zijn en het water er meer overgespoeld heeft dan erin getrokken.
Kleren nog schoon, en fiets zal snel gekuist zijn.
dus ik heb het niet met eigen ogen gezien.