AlpenTour Trophy 2-5 juni 2011
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Tof!! Veel Belgen in mijn "filmkes"BENd over wrote:Er zullen daar redelijk wat Belgen aanwezig zijn. Wij van het Connections mtb team gaan ook met zen vieren.
- lowflyer
- Mountainbiker
Is het zeker dat je alleen kan deelnemen ?
Aangezien dit op de site staat ...
Alpentour ADVENTURE is a race event specifically and only for ‘teams of two’ and open to mountain bikers and ambitious amateurs.
Any team can only consist of two participants. Individuals intending to race without a partner can not participate in the event.
Volgens mij is dit toch duidelijk dat je alleen niet zal kunnen starten ?
Of zie ik iets over het hoofd ?
Aangezien dit op de site staat ...
Alpentour ADVENTURE is a race event specifically and only for ‘teams of two’ and open to mountain bikers and ambitious amateurs.
Any team can only consist of two participants. Individuals intending to race without a partner can not participate in the event.
Volgens mij is dit toch duidelijk dat je alleen niet zal kunnen starten ?
Of zie ik iets over het hoofd ?
Ben ook ingeschreven maar mogelijks kan ik toch niet deelnemen. (individueel). Ik weet dit definitief volgende week. Indien iemand interesse mag je me alvast een mailtje sturen (johan.abel@verhelst.be).
We komen er wel uit hoe we dit dan verder afhandelen.
We komen er wel uit hoe we dit dan verder afhandelen.
Deelname Alpentour trophy
Deelnameticket met zekerheid over te nemen, mailen naar christine.modave@telenet.be.
Ben ingeschreven individueel, voorwaarden te bespreken natuurlijk
Ben ingeschreven individueel, voorwaarden te bespreken natuurlijk
- Grand Canyon
- Mountainbiker
Post by Grand Canyon »
Wij zijn als duo met naam Heuvens Kliekske 3 als 2de geëindigd bij de Alpentour Adventure in de klasse AA Master met een tijd van 12u56 op 200 Km (15 Km/u) over de 4 etappen heen. Dit leverde ons een leuke beker en bon twv 219 € op (gratis inschr. 2012!).
Een geweldig avontuur, zeker aan te raden, wel goed voorbereiden want het is serieus zwaar...
CU
Een geweldig avontuur, zeker aan te raden, wel goed voorbereiden want het is serieus zwaar...
CU
- Lust
- Mountainbiker
Allé proficiat, sjieke dinges als ge daar op 't podium kunt staan.
Ik ben al blij da'k het heb kunnen uitrijden.
Inderdaad best wel zwaar, zo 4 dagen na elkaar in de bergen. Dat was ook te verwachten, natuurlijk.
Spijtig dat ik wat last had van mijn spijsverteringstelsel. Ik heb nooit voluit kunnen gaan en daarom de hartslag steeds zo laag mogelijk gehouden, kwestie van de tour volledig uit te kunnen doen.
De tijdrit, daar heb ik me nog eens laten gaan, man, man... wat een evenement. 't Is daar dat ik het gevoel kreeg dat dit meer is dan alleen een wedstrijd...eine Erlebnis !
Volgend jaar beter
Ik ben al blij da'k het heb kunnen uitrijden.
Inderdaad best wel zwaar, zo 4 dagen na elkaar in de bergen. Dat was ook te verwachten, natuurlijk.
Spijtig dat ik wat last had van mijn spijsverteringstelsel. Ik heb nooit voluit kunnen gaan en daarom de hartslag steeds zo laag mogelijk gehouden, kwestie van de tour volledig uit te kunnen doen.
De tijdrit, daar heb ik me nog eens laten gaan, man, man... wat een evenement. 't Is daar dat ik het gevoel kreeg dat dit meer is dan alleen een wedstrijd...eine Erlebnis !
Volgend jaar beter