[29/05] Moerbeke-Waas

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Tiry
Mountainbiker

Post by Tiry »

Fun B 30ste :oops:
na 3 weken mtb-loos :D
en compagnon 34e zelfde verhaal maar op die dag zwaar gevallen!
al bij al tevreden...
(wilden niet gedubbeld worden :D)
boulangierke
Mountainbiker
Location: specialized epic expert 2008, cube hpc elite carbon 2010, Pervelo(white) xo whit a little xxtune

Post by boulangierke »

foto's ? ;p
pat2
Mountainbiker

Post by pat2 »

Hallo
alvast bedankt aan alle bikers aanwezig op onze organisatie =D> .Daar onze fotowebsite (fotopic) platligt zijn we op zoek naar een alternatief.Dus nog even geduld er word aan gewerkt.Ik hoop dat iedereen zich heeft geamuseerd op ons parcours en we jullie volgend jaar mogen verwachten voor de 11de editie.
moorfretter
Mountainbiker

Post by moorfretter »

Het was zeker en vast in orde!

Fun B gereden, helaas wat laat ingeschreven waardoor het achteraan te vertrekken was en rond de 20ste stek het bos in. Na 2de doortocht op de baan kunnen opschuiven naar voor, maar het gat naar de kopgroep was al te groot. De rest van de ronden op mijn eentje op 9de stek gereden en zo ook tevreden aangekomen.

Zeer leuke organisatie, tof parcours en gemoedelijke sfeer! daarna de masters nog zien vlammen met ne leffe in de hand. Dienen top 5 ging serieus goed vooruit =D>

Kortom leuke dag gehad en moet nog eens terugkeren om mijne waardebon in de Peerenboom op te souperen.
thx bosbikers!
Den EffiSten
Mountainbiker

Post by Den EffiSten »

Hallo
alvast bedankt aan alle bikers aanwezig op onze organisatie Applause .Daar onze fotowebsite (fotopic) platligt zijn we op zoek naar een alternatief.Dus nog even geduld er word aan gewerkt.Ik hoop dat iedereen zich heeft geamuseerd op ons parcours en we jullie volgend jaar mogen verwachten voor de 11de editie.
Was zeker leuk. Wat ik wel interessant zou vinden is om de ronde tijden eens te bekijken en de volledige uitslag te zien.
Mss een idee voor de volgende keer.
pat2
Mountainbiker

Post by pat2 »

uitslagen op www.bosbikers.tk helaas geen rondetijden
vliegende hollander
Mountainbiker

Post by vliegende hollander »

ik zie enkel foto's van de dikke banden op picasa maar gene van de zondag....????komen die nog?
pat2
Mountainbiker

Post by pat2 »

de foto's staan online
www.bosbikers.tk =D>
Post Reply